کلنگ زنی احداث پروژه پایگاه امداد و نجات بین شهری در شهرستان کنارک

در مراسمی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری کنارک به زمین زده شد.

 روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  احداث پایگاه امداد جاده‌ای در محور کنارک، نیکشهر را بسیار ضروری برشمرد و گفت:  با توجه به حادثه خیز بودن محور مواصلاتی و نیاز احداث پایگاه امداد جاده‌ای در این محور، این پایگاه می‌تواند در پوشش امدادی حوادث جاده‌ای بسیار حائز اهمیت باشد.

علیرضا میر بهاءالدین،  گفت: با احداث ساختمان این پایگاه، اتاق اسکان ویژه در راه ماندگان و مکانی برای استقرار نجاتگران و تجهیزات تامین خواهد شد.

 میربها ءالدین  گفت: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر کنارک در بیست و دو کیلومتری محور کنارک- نیکشهر واقع شده است.

او گفت: این زمین به مساحت ۱۰ هزار متر مربع از طریق منابع طبیعی تحویل گردیده که ساختمان آن در حدود ۱۳۰ متر مربع با اعتبار اولیه بالغ بر ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث خواهد شد.

حسین مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به اهمیت امدادرسانی در مواقع بحرانی؛ خصوصا تصادفات جاده ای، احداث پایگاه دائمی امداد و نجات جاده‌ای در این محور ضروری می‌باشد.  

در پایان؛ استاندار سیستان و بلوچستان و نماینده محترم مردم شریف چابهار، کنارک، دشتیاری، قصرقند، کنارک، زرآباد و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی از تلاش و خدمات کارکنان و نجاتگران جمعیت هلال احمر قدردانی نمود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار