تحقق صددرصدی تعهدات سفر ریاست جمهوری در حوزه نوسازی

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان تعهد ایجاد شده در سفر سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری به سیستان و بلوچستان محقق شده است.

میثم لک زایی گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان تعهد ایجاد شده در سفر سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری به سیستان و بلوچستان در حوزه نوسازی مدارس محقق گردیده و از این حیث ۱۴ پروژه در قالب ۶۳ کلاس درس از محل طرح ایجاد فضا‌های آموزشی و ۹ پروژه در قالب ۵۷ کلاس درس از محل طرح تخریب و بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس احداث و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

او گفت: تحقق صددرصدی تعهدات سفر ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ در حوزه نوسازی و ساخت و ساز مدارس در استان صورت گرفته است.

لک زایی گفت: در سفر سال ۱۴۰۰ رئیس جمهور به استان، از محل طرح ایجاد فضا‌های آموزشی مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان و از محل طرح تخریب و بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس مبلغ ۵۰ میلیارد تومان ابلاغ و تخصیص یافته که علاوه بر احداث و تحویل ۲۳ پروژه در قالب ۱۲۰ کلاس درس، تعداد ۸۱ پروژه نیز در دست اجرا و تکمیل است.

او گفت: آنچه امروز در سیستان و بلوچستان در حال انجام و پیگیری است در نوع خود کم نظیر و چشمگیر بوده چرا که از منظر تخصیص به موقع اعتبارات دولتی و حضور و مشارکت گسترده خیرین و مجموعه‌های خیریه شاهد نهضت بزرگ مدرسه سازی در این سرزمین و در جای‌جای استان هستیم و این مهم ستودنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار