انتقاد استاندار از عدم تامین حقابه‌های زیست محیطی قم

استاندار قم ضرورت تامین حقابه‌های زیست محیطی را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از مشکلات مهم در مساله حقابه‌ها این است که طی سال‌های اخیر سهم استانی قم از این منابع همواره به دلایل مختلف کاهش پیدا کرده است.

سیدمحمدتقی شاهچراغی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در سالن کرامت استانداری، با اشاره به افزایش روز‌های ناسالم هوای استان از ابتدای امسال گفت: لازم است تا در کنار منشا خارجی گرد و غبار نسبت به مدیریت و بهبود وضعیت کانون‌های داخلی تولید گرد و غبار تدبیر درستی انجام گیرد.

شاهچراغی با تاکید بر تسریع در حل مشکلات سرمایه گذاری و پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید، گفت: هیچ گونه کم کاری از مسئولان استانی در زمینه تعلل در پرداخت این تسهیلات پذیرفتنی نیست.

استاندار قم با اشاره به تقاضای واگذاری زمین در شهرک صنعتی الغدیر گفت: برای پاسخگویی به نیاز‌های سرمایه گذاران لازم است تا طرح تامین ۳۵ مگاوات برق این شهرک با سرمایه گذاری هزار و ۲۷۰ میلیارد ریالی طبق برنامه زمانبدی شده دنبال شود.

شاهچراغی با اشاره به اهمیت جذب و پرداخت کامل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه، گفت: هیچ سرمایه گذار و متقاضی دارای اهلیتی نباید از دریافت این تسهیلات محروم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار