سقف تسهیلات ساخت مسکن افزایش یافت

مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات مسکن برای سازندگان حرفه‌ای در تهران و سایر کلان شهرها به ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد.

آقای شایان گفت: سقف تسهیلات مسکن برای سازندگان حرفه‌ای در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، قم، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری، رشت، کیش و قشم به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گفته مدیرعامل بانک مسکن رقم تسهیلات برای متقاضیان در مراکز استان‌ها و شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۵۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد و سایر شهر‌ها ۴۵۰میلیون تومان است.

این افزایش مشمول سازندگانی می‌شود که واحد‌های خود را با استفاده از مصادیق فناوری‌های نوین و با رعایت شیوه نامه های کاهش مصرف انرژی بسازند. پیش از این در کلانشهر‌های بالای یک میلیون نفر سقف وام ساخت مسکن ۴۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود.

برچسب ها: بانک مسکن ، ساخت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
وقتی میسازن اما به بازار عرضه نمیکنن چه فایده داره!!؟ باید مالیات برخانه های خالی پیگیری شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
سلام
.آقای دکتر شایان بنده کارمند بازنشسته بانک مسکن.هستم. حقوق اردیبهشت ۱۴۰۱.بنده شده چهار میلیون و چهارصد هزار تومان بود. آیا با این شرایط میشود زندگی کرد لطفا به فکر قشر.بازنشسته هم باشید وام ضروری را که شاغلین میگیرند برای بازنشستگان هم این تسهیلات را بدهید. تا کارمندان بازنشسته شرمنده زن و بچه‌ها یشان نشوند. لطفا اگر امکان دارد دراین مورد هم اقدام نماید ممنون میشم
آخرین اخبار