عملیاتی شدن حدود ۷ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اصفهان

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان از عملیاتی شدن حدود ۷ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان خبر داد.

غلامحسین خانی در خصوص وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، سند دار کردن واحد‌های مسکونی تحت مسئولیت بنیاد و همچنین اجرای طرح‌های عمرانی روستایی گفت: سهیمه بنیاد مسکن استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۶ هزار و ۴۱۸ واحد بوده که هم‌اکنون بیش از ظرفیت و ۶ هزار و ۷۰۱ واحد در دست اجرا قرار دارد.

او میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن استان را ۴۰ درصد و در ۱۴ پروژه عنوان کرد.

واحد‌های آغاز شده درامسال به مرحله بهره‌برداری نمی‌رسند و در برنامه است تا بخشی از آن‌ها در سال آتی تکمیل شده و به بهره‌برداری برسند.

خانی در خصوص سند دار کردن واحد‌های مسکونی تحت مسئولیت بنیاد نیز گفت: سهمیه استان اصفهان برای سند دار کردن واحد‌های مسکونی تحت مسئولیت در سال گذشته ۸ هزار و ۴۳۸ واحد بود که بیش از ظرفیت و ۸ هزار و ۵۳۸ واحد در سال گذشته سند دار شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در خصوص پروژه‌های عمرانی اجرا شده در سطح استان می‌گوید: پروژه‌های عمران روستایی در سطح استان اصفهان شامل محوطه‌سازی، آسفالت معابر و بهسازی محیط روستایی در ۳۹۴ پروژه عمرانی روستایی با حدود ۲۷۷ میلیاردتومان اعتبار با پیشرفت فیزیکی ۱۷ تا ۲۸ درصد در دست اجراست.

برچسب ها: بنیاد مسکن ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
هزینه تشکیل پرونده توسط دفاتر پیشخوان چقدره؟ همچنین هزینه تعهد نامه محضری توسط دفاتر ثبت اسناد رسمی چقدره؟ چون بعضا گرانفروشی دارن