اعلام زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اعلام زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم خبر داد .

 نقی سیاهکالی مرادی گفت: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد به صورت الکترونیکی درسراسر استان به ترتیب: پایه اول ابتدایی از یازدهم خرداد ماه تا ۲۸ خرداد، پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از ۲۱ خرداد ماه لغایت دهم تیر ماه و پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از اول تیر شروع و تا ۲۰ تیر انجام خواهد شد.

 خانواده‌ها می‌توانند با ورود به درگاه اینترنتی به نشانی https://pada.medu.ir/#/home برای پیش ثبت نام فرزندان خود در پایه‌های اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم، اقدام نمایند.

بدیهی است پس از اتمام مهلت مقرر، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند با اطلاع رسانی که از طریق مدرسه صورت خواهد گرفت برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق درگاه اینترنتی به نشانی https://pada.medu.ir/#/home انجام می‌شود، گفت: متاسفانه عده‌ای فرصت طلب در فضای مجازی از طریق سایت‌های متفرقه برای ثبت نام دانش آموزان اقدام می‌کنند که از نظر این اداره کل وجاهت قانونی ندارد، لذا اولیای محترم دانش آموزان مراقب باشند.

سیاهکالی مرادی همچنین زمان پیش ثبت نام دانش آموزان میان پایه مدارس شاهد که به صورت حضوری در مدارس انجام خواهد شد را از اول تا دهم مرداد اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.