مدیر عامل هلدینگ مشاورین قرارگاه خاتم انبیا:

تصمیم نهایی برای تخریب متروپل گرفته نشده است

آقای متدین گفت : تصمیم نهایی برای تخریب متروپل گرفته نشده است اما این عملیات به پس از یافتن تمام اجساد زیر آوار موکول می شود.

متدین ، مدیر عامل هلدینگ مشاورین قرارگاه خاتم انبیا گفت : تا این لحظه با وجود بررسی نقشه ها و طرح های مختلف توسط متخصصان اما هنوز تصمیم نهایی درباره تخریب بخش باقی مانده ساختمان متروپل آبادان گرفته نشده است.

به گفته او پس از یافتن تمام اجساد زیر آوار کار تخریب در خیابان امیر کبیر و اضلاع دیگر و‌دست کم در پنج تا ۶ جبهه با تمام تجهیزات انجام می‌شود و تلاش خواهد شد عملیات تخریب ایمن انجام شود.

این مسئول مدت زمان تخمینی برای پایان کار را ۲ ماه ارزیابی کرد و گفت : نمی توان زمان دقیقی برای عملیات تخریب ارایه کرد اما مدت زمان ۲ ماه زمان تخمینی است که تلاش می شود عملیات در کمتر از این مدت و با تمام توان به سرانجام برسد.

مدیر عامل هلدینگ مشاورین قرارگاه خاتم انبیا در ادامه به حضور قرارگاه خاتم در روند آواربرداری ساختمان متروپل اشاره کرد و گفت : قرارگاه خاتم از دقایق نخست با ماشین آلات و ارسال محموله های مورد نیاز در کنار تمام نیروهای امدادی و عملیاتی برای آواربرداری و شناسایی حضور داشت.

او انجام عملیات در ۲ جبهه شمالی و شرقی ساختمان را یادآور شد و گفت: ۲ نقطه ساختمان ناایمن بود که با همکاری نظام مهندسی طرحی برای ایمن سازی آن ارائه شد و با انگیزه رسیدن به اجساد کار آوار برداری ادامه یافت و امروز کار آوار برداری ضلع شمالی پایان یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.