مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد:

ظرفیت قطار مسافربری به مسیر یزد- تهران افزایش می‌یابد

صالحی گفت: با پیگیری‌های استاندار یزد و قول مساعد مدیرعامل راه آهن کشور، یک قطار مسافربری به مسیر یزد - تهران افزوده می‌شود.

علی صالحی گفت:  دولت سیزدهم برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی در استان یزد اقدامات ارزشمندی انجام داده است و طی مدت زمان محدود بالغ بر دو هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه دو خطه کردن بافق – زرین شهر هزینه شده است که تحقق این پروژه، کاهش چشمگیر توقف قطار‌ها در طول مسیر و هزینه‌های عمومی را به دنبال دارد.

او می گوید: در دولت سیزدهم در سفر ریاست جمهوری به استان یزد برای تکمیل و تجهیز راه آهن یزد به اقلید اعتبار تخصیص داده شد و راه آهن یزد به اقلید که به دلیل نقایصی، نیازمند تکمیل و تجهیز برای بهره برداری نهایی است با اعتبار در نظر گرفته شده از سوی دولت، به سرعت و با تلاش بی وقفه در حال تکمیل است که با اتمام آن، به صورت عملیاتی مثلث گردشگری ایران یعنی یزد، اصفهان و شیراز به یکدیگر متصل می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد می‌گوید: نزدیک به ۴۰ درصد از جابجایی بار استان از طریق حمل و نقل ریلی صورت می‌پذیرد که این موضوع کمک شایانی به کاهش ترافیک جاده و حوادث ناشی از آن در جاده‌های مواصلاتی استان نموده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار