سردار باقر زاده در اراک:

تکریم شهدا در انقلاب اسلامی یک راهبرد است

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در سفر اراک گفت:تکریم شهدا در انقلاب اسلامی یک راهبرد است، زیرا از قبال راهبرد می‌توانیم خط مقاومت را ادامه دهیم.

 سردار سید محمد باقر زاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در اجلاسیه پیشکسوتان واحد تعاون و ایثارگران استان مرکزی در دوران دفاع مقدس در اراک مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

تکریم شهدا در انقلاب اسلامی یک راهبرد است، زیرا از قبال این راهبرد خط مقاومت را می‌توانیم ادامه دهیم و تنها راه مقابله با توطئه‌ها و تخریب دشمنان این است که تکریم و تجلیل را ادامه بدهیم و با برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها اقدامی ارزشمند در راه تبین دفاع مقدس داشته باشیم.

جنگ دفاع مقدس به ظاهر تمام شده، اما دفاع مقدس ادامه دارد و عاشورا بعد از ۱۴۰۰ سال هر ساله با شکوهتر از گذشته برگزار می‌شود.

در قضیه ارزیابی عملکرد تعاون اگر بخواهیم عملکرد دوران دفاع مقدس را ارزیابی کنیم با یک جنگ روانی از سوی دشمنان مواجه می‌شویم.

دشمن در خط سیر عملیاتی خود به دنبال این است که جامعه انقلاب اسلامی به مرحله‌ای برسد که توان تشخیص حق و باطل را نداشته باشد و متاثر از عوامل بیرونی باشد.

دشمن می‌خواست خانواده شهدا را از حمایت جنگ منصرف کند، اما تعاون نقش مستقیمی در روحیه بخشی و تداوم خط مقاوم داشت بنابراین باید این خط ادامه پیدا کند.

نفس این جلسات ارزنده است و باید تداوم داشته باشد و، چون از بچه‌های تعاون تاکنون در کشور تجلیل نشده امیدواریم این اتفاق ارزنده را در استان‌های دیگر هم شاهد باشیم.


دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و نمونه آن حضور بچه‌های تعاون در تفحص است که در عرصه دفاع مقدس از جمله تفحص و انتقال شهدا فعالیت می‌کنند بنابراین عزم استوار و روح پرنشاط در رزمندگان تعاون تمام نشده است.

خانواده تعاون از افتخارات کشور و در اظهار اندیشه انقلاب و در تثبیت این اندیشه همراه امام و شهدا بودند و امروز در حمایت از این اندیشه در صحنه هستند.

بچه‌های تعاون دو عزت را با هم جمع کردند یکی عزت اطاعت از امام راحل و دیگری عزت اطاعت از امام حاضر امام خامنه‌ای است که به عنوان اصحاب شهدا مایه افتخار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.