به مناسبت سالروز ارتحال امام طرح ویزیت رایگان در زنجان

مدیر امداد درمان بسیج جامعه پزشکی زنجان گفت:گروه‌های پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به اهالی منطقه کوی فاطمیه در زنجان خدمات رایگان ارائه کردند.

معصومی گفت: در این طرح با داروخانه‌ای که به محل مورد نظر نزدیک است، قرار داد بسته و افراد دارو‌های خود را یا به صورت الکترونیکی و یا از طریق دفترچه درمانی به صورت رایگان تهیه می‌کنند.

او با اشاره به اجرای طرح شهید رهنمون در زنجان گفت: طرح شهید رهنمون متشکل از ۲۵ تیم است که هر تیم دارای ۵ نفر از جامعه پزشکی که در مجموع به ۱۲۵ نفر تقسیم شده است و به صورت جهادی در مناطق محروم فعالیت می‌کنند.

مدیر امداد درمان بسیج جامعه پزشکی زنجان گفت: چند کانون بسیج جامعه پزشکی فعال از جمله کانون بسیج بیمارستان موسوی، ولیعصر (عج)، شهید بهشتی، تامین اجتماعی، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، کانون بهداشت درمان شهرستان زنجان، کانون بسیج شهرستان خدابنده و شهرستان ابهر فعال هستند.

معصومی گفت: هر کدام از این کانون‌ها دارای تیم‌های رهنمون هستند که هر تیم رهنمون شامل یک پزشک در تخصص‌های مختلف، ماما، بهداشت، آموزش بهداشت خانواده که اقدام به ویزیت رایگان اهالی مناطق محروم می‌کنند.

به گفته معصومی در هر هفته یکی از گروه‌ها در مناطق محروم که توسط پایگاه‌های بسیج در محلات شناسایی شده مستقر می‌شوند و اقدام به ویزیت رایگان می‌کنند.

او با بیان اینکه مناطق محروم در شهرستان زنجان مناطق کوی فاطمیه، اسلام آباد، کوی مهدیه، نجف‌آباد و مناطق حاشیه نشین شهر هستند که گروه‌های رهنمون در این مناطق حضور پیدا می‌کنند، گفت: در مناطق محروم و حاشیه نشین شهرستان‌های خدابنده و ابهر هم گروه‌های رهنمون در راستایی خدمات رسانی رایگان به نیازمندان مستقر می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.