۴۳ درصد مشترکان برق استان کرمانشاه خانگی هستند/ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات وظیفه شرکت برق را چند برابر کرده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۴۳ درصد مشترکان برق استان کرمانشاه خانگی هستند، گفت: با بررسی انجام شده ۷۵ درصد این مشترکان خوش مضرف هستند و الگوی تعریف شده از سوی وزارت نیرو را رعایت می‌کنند.

محمد مرادی گفت : ۲۵ درصد از مشترکین استان الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند که توقع داریم در فصل تابستان مصرف را کاهش بدهند و به ازای هر میزان کاهش، پاداش به این مشترکان تعلق خواهد گرفت.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با همکاری مشترکان می‌توانیم تابستانی بدون محدودیت را داشته باشیم با توجه به افزایش دما و به دنبال آن افزایش مصرف برق در تابستان، مردم با مدیریت مصرف می‌توانند با صنعت برق همکاری داشته باشند.

به توجه به کوهستانی بودن و اقلیم هوای استان کرمانشاه، نیاز نیست که مشترکان از کولر‌های گازی استفاده کنند و با کولر آبی می‌توانند دمای محیط را تنظیم نگه دارند.

توقع از همه مشترکان و به ویژه در بخش خانگی این است در ساعت‌های پیک و اوج مصرف یعنی از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و از ساعت ۱۹ تا ۲۳ با استفاده نکردن از لوازم پرمصرف برقی و کاهش مصرف، تابستان بدون محدودیتی داشته باشیم.

مشترکان بخش کشاورزی با پنج ساعت همکاری با صنعت برق می‌توانند ۱۹ ساعت انرژی رایگان دریافت کنند .

وظیفه چند برابری شرکت برق در ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات وظیفه این شرکت را در خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به این منطقه چند برابر کرده است.

محمد مرادی گفت: شرکت توزیع نیروی برق یکی از نهاد‌های اساسی جامعه است که رفاه و زندگی مردم به آن وابسته است و این واقعیتی انکارناپذیر است.

یکی از قشر‌های تاثیرگذار در خدمات رسانی به مردم در صنعت برق سیم بانان هستند که کار آن‌ها بسیار مهم و با ارزش است و در واقع سیم بانان سربازان صنعت برق هستند.

با توجه به کوهستانی بودن منطقه اورامانات و شرایط جغرافیایی این منطقه، همکاران شرکت برق در این منطقه در بحران زلزله سال ۹۶ و بارش برف سال گذشته، بیشترین نقش را بر عهده داشته اند.

مهمترین برنامه‌ی پیش روی شرکت توزیع نیروی برق استان گذر از پیک مصرف است و مروجین و سفیران برق باید بیشتر ما را همیاری کنند.

مصرف کنندگان بخش کشاورزی می‌توانند با پنج ساعت همکاری از ساعت ۱۲ تا ۱۷ با این شرکت عقد قرار داد داشته باشند و ۱۹ ساعت از پرداخت انرژی معاف باشند در شش ماهه نخست سال در مجموع بیش از ۵۰ درصد انرژی برق شهرستان روانسر در بخش کشاورزی مصرف می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.