اجرای طرح یکپارچگی نظام صدور مجوز در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: کاهش استعلامات و یکپارچگی نظام صدور مجوز از اول تیرماه در اردبیل اجرایی می‌شود.

سیدحامد عاملی گفت: تدوین اطلس سرمایه‌گذاری در استان مورد بررسی و تصویب نهایی قرار می‌گیرد و با توجه به حوزه سرمایه‌گذاری به عنوان اصلی‌ترین حوزه‌های مورد توجه مسئولان استانی و بانک‌ها درصدد هستیم در ابعاد مختلف سرمایه‌گذاران را مورد حمایت قرار دهیم.

استاندار اردبیل می گوید: مشوق‌های سرمایه‌گذاری به نحوی است تا سرمایه‌گذاران غیربومی و بومی با انگیزه مضاعف در استان جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه باید با ایجاد کارهای زیربنایی اقدامات لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل با هدف تسهیل‌گری و زدودن قوانین دست و پاگیر مبنای کار باشد.

به گفته او، همراهی سرمایه‌گذاران بومی عمده سرمایه‌گذاری را در استان شامل می‌شود که بی‌شک حرکت‌های تحول‌آفرینی را در استان به دنبال خواهد داشت و این مسئله سبب ایجاد رغبت برای سرمایه‌گذاران غیربومی نیز خواهد بود که به همین منظور باید سرمایه‌گذاران را به طور ویژه مورد حمایت قرار داد.

عاملی گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و نیاز افزایش سرانه درآمد مردم با ایجاد بسترهای مناسب برای اجرای طرح‌های مختلف همچون صنعتی، کشاورزی و گردشگری امری لازم و ضروری است تا با رصد و پایش طرح‌ها شاهد اجرای طرح‌های مختلف در استان باشیم و با بازنگری در طرح‌های صنعتی و اقتصادی بر حرکت‌های موثر و تحول‌آفرین حرکت کنیم.

استاندار اردبیل می گوید: کسب رضایت در مسیر سرمایه‌گذاری و کاهش استعلامات و یکپارچگی نظام صدور مجوز از اول تیر ماه اجرایی می‌شود تا با تسهیل‌گری در امور سرمایه‌گذاری شاهد ایجاد رغبت برای سرمایه‌گذاران نیز باشیم که این مسئله به عنوان اولویت مهم و اساسی مطرح است و باید مورد توجه واقع شود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.