بیش‌از هزار دستگاه ناوگان باری به بندر چابهار برای حمل کالای اساسی اعزام شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و ۲۳۵ دستگاه ناوگان باری به بندر چابهار برای حمل کالای اساسی اعزام شده است.

 ایوب کرد گفت: با توجه به پهلوگیری کشتی حامل کالا‌های اساسی در بنادر جنوبی، از ابتدای امسال طی ۱۱ مرحله ناوگان تحت پوشش با همکاری شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و موسسات کالای شمال استان به این بندر مهم و استراتژیک کشور در این مدت اعزام شده است.

او گفت: بسیج تمامی امکانات و ناوگان حمل ونقل عمومی به منظور تسریع در حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی از بنادر جنوبی کشور در دستورکار اداره کل قرار گرفته و خوشبختانه اقدامات ارزشمندی نظیر تسریع در توزیع و خروج کالا از بنادر و انبارها، افزایش تجهیزات بارگیری و همچنین پرداخت به موقع کرایه در استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان و تسریع در حمل کالا‌های اساسی مورد توجه قرار گرفته که نتایج آن در افزایش حمل کالا از این بندر توان مشاهده کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: کمیته ویژه حمل ونقل کالا در این اداره کل تشکیل شده که علاوه‌بر جلسات مستمر با شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی کالا، وظیفه رصد و پیگیری لحظه‌ای از میزان سهمیه کالا، تعداد ناوگان اعزامی و ارسال گزارشات و اقدامات صورت گرفته را بصورت مستمر انجام می‌دهد.

 بندر با توجه به موقعیت و جایگاه ویژه و اتصال به آب‌های آزاد و اقیانوس هند یکی از بهترین بنادر مهم ایران برای ورود انواع کالا‌های اساسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار