بیمارستان محلی تشان به زودی افتتاح می‌شود

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: انتظار می‌رود با راه اندازی بیمارستان محلی تشان قدم مناسبی جهت کاهش مناطق کمتر برخوردار برداشته شود.

رمضان احدی می‌گوید: بیمارستان محلی شهدای تشان یکی از دستاورد‌های مهم دانشکده علوم پزشکی بهبهان در حوزه خدمات رسانی به شهروندان است.

او افزود: انتظار می‌رود افتتاح این بیمارستان می‌تواند مرهمی بر درد‌ها و رنج‌های مردم باشد.

آقای احدی این سخنان را در حاشیه بازدید از بیمارستان محلی شهدای تشان و همچنین مرکز بهداشت این شهر گفت.

در این بازدید ضمن صحبت با پزشکان و کارکنان مرکز بهداشت تشان، نیاز‌های کادر درمانی جهت راه اندازی بیمارستان محلی شهدای تشان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان همچنین در این بازدید با تأکید بر ارائه بیشتر خدمات به مناطق کمتر برخوردار و رفع نیاز‌های بخش تشان گفت: با هماهنگی انجام شده با بخشداری تشان، زمینی جهت ساخت اقامتگاه پزشکان در نظر گرفته شد که پس از اقدامات اولیه از سوی بخشداری این خوابگاه از سوی دانشکده علوم پزشکی ساخته خواهد شد.

تشان یکی از شهرهای تابع شهرستان بهبهان در استان خوزستان در جنوب غربی ایران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۵۲ ۱۱ تير ۱۴۰۱
سلام
من یه بیمارم که مدتی پیش برای درمان پام‌به بیمارستان تامین اجتماعی بهبهان رفتم. اونجا برای گرفتن نوبت، دکتر بی‌شرمانه بهم گفت باید برای عملت زیر میزی به من هم بدی!
منم گفتم بیمارستان دولتیه. گفت بله ولی حق ما جداست.
بعد هم نه شماره حسابی داد نه شماره کارت گفت یک میلیون پول نقد باید بهم بدی! من هم والله به سختی تونستم همین جور کنم، از شکم زن و بچم زدم. خدا و خوش میاد تو این اوضاع اینا آنقدر راحت رشوه بگیرن و هیچ چیزی نگه بهشون؟
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۰۱:۴۷ ۱۱ تير ۱۴۰۱
برای عمل کردن رفتم بیمارستان تامین اجتماعی بهبهان. این بیمارستان که دولتی هم هست پزشکش گفت باید برای عمل کردن پات یه پولی هم به عنوان زیر میزی به من بدی. در حالی که من بیمه بودم و دکتر حق نداشت پول اضافه بگیره اما اینکارو کرد و حتی به من شماره حساب نداد فقط گفت یک میلیون نقد بهم تحویل بده. منم تحویل دکتر دادم.