پیام تسلیت مشترک امام جمعه یزد و استاندار در پی درگذشت جمعی از زائران مشهدالرضا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و فاطمی استاندار، حادثه قطار مسافربری و درگذشت جمعی از زائران مشهدالرضا را تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و فاطمی استاندار، حادثه قطار مسافربری و درگذشت جمعی از زائران مشهدالرضا را تسلیت گفتند.

انا لله و انا الیه راجعون

السلام علیک یا شمس الشموس یا ابالحسن یا علی بن موسی الرضا

خبر بسیار دردناک و تاسف برانگیز حادثه قطار مسافربری زائران مشتاق و مخلص حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء، مقارن با دهه مبارک کرامت و در آستانه ولادت آن امام عطوف و رئوف (ع) که منجر به رحلت و زخمی شدن تعدادی از عزیزان هم استانی شد، یزد را یکپارچه عزادار و در اندوهی بزرگ فرو برد و دل‌های همه عاشقان و دلسوختگان هشتمین امام شیعیان (ع) را جریحه دار ساخت.

داغ این شیفتگان امام ضامن و ثامن (ع)، که در بازگشت از سفری عارفانه، عاشقانه و الی الله دچار حادثه گردیده و به دیدار حق نائل گشتند، جانکاه، تحمل ناپذیر و برای بازماندگان آن زائران سعید، جگرگداز و استخوان سوز است، لیکن به مصداق آیه شریفه " ان الله مع الصابرین"، در پرتو رحمت واسعه و بی دریغ الهی و صبری جمیل، قابل تحمل خواهد گردید.

این ضایعة اسفناک را به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مردم شریف و مومن دارالعباده یزد و خصوصا به خانواده‌های داغدارشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و تاثر عمیق و هم دردی خویش را با بازماندگان اعلام می‌نماییم و برایشان صبری جمیل و اجری جزیل از خداوند قادر متعال آرزو می‌کنیم.

در پی درگذشت زائران امام رضا(ع) در استان یزد فردا پنج شنبه ۱۹ خرداد را عزای عمومی اعلام و مردم عزیز را برای شرکت در مراسم تشییع و ترحیم زائران سعید این حادثه تلخ دعوت می‌نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار