دانشگاه محقق اردبیلی رتبه دوم دانشگاه‌های جامع کشور را کسب کرد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی تایمز ۲۰۲۲ دانشگاه‌های آسیایی رتبه ۲ را کسب کرد.

دکتر عزیز حبیبی گفت: بر اساس اطلاعات منتشره در وب‌سایت موسسه تایمز ۶۱۶ دانشگاه از ۳۱ کشور مختلف آسیایی موفق به ورود به رتبه‌بندی تایمز ۲۰۲۲ دانشگاه‌های آسیایی شدند که دانشگاه محقق اردبیلی ضمن ارتقای جایگاه پنج پله‌ای نسبت به سال ۲۰۲۱ موفق به کسب جایگاه شایسته ۱۲۵ در بین دانشگاه‌های آسیایی شد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی می گوید: دانشگاه محقق اردبیلی علاوه بر تداوم حضور موفق در رتبه‌بندی تایمز دانشگاه‌های آسیایی برای دومین سال پیاپی توانست رتبه‌های فاخر ۲ (با سه رتبه ارتقا نسبت به سال قبل) و ۱۲ (با ۳ رتبه ارتقا نسبت به سال قبل) را به ترتیب در بین تمام دانشگاه‌های جامع وابسته به وزارت علوم و دانشگاه‌های ایرانی کسب کند.

به گفته او، در مجموع ۵۸ دانشگاه ایرانی موفق به ورود به رتبه‌بندی یاد شده در سال ۲۰۲۲ شدند که در بین دانشگاه‌های جامع وابسته به وزارت  علوم، فقط دانشگاه کاشان موفق به کسب جایگاه بهتر نسبت به دانشگاه محقق اردبیلی شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با تبریک این موفقیت به جامعه علمی استان و کشور ، همکاران هیات علمی، کارکنان توانمند و دانشجویان گفت: شاخص‌های مورد استفاده در رتبه‌بندی تایمز ۲۰۲۲ دانشگاه‌های آسیایی شاخص‌های ۱۳ گانه مورد استفاده برای رتبه‌بندی جهانی تایمز در قالب پنج معیار آموزش ، پژوهش ، استنادات ، درآمد صنعتی و وجهه بین‌المللی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.