انجام معاینه فنی بیش از ۶۰۰۰ وسایل‌نقلیه در سیستان وبلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از مراجعه تعداد۶هزارو۶۲دستگاه انواع وسائط نقلیه‌به مراکز معاینه فنی استان در دو ماهه امسال خبرداد.

تیمورباقری گفت: طبق آمار در دو ماهه امسال بالغ بر۶هزارو۶۲ وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین به این مراکز مراجعه کردند که از این تعداد ۵هزارو۲۸۳وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین از تست‌های مربوطه قبول و ۷۷۹ وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین رد شدند.

او گفت:در این مراکز انواع آزمایشات همچون آزمایش میزان آلایندگی، میزان صدا، تست سرعت، تست ترمز‌ها، نور چراغ‌ها، باک غیر استاندارد، آج لاستیک و سایر آزمایش‌های فنی مشابه از وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین گرفته می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به شرایط ویژه استان از لحاظ حمل و نقلی، یک مرکز معاینه فنی در شهرستان سراوان در حال ساخت می‌باشد که بزودی این مرکز هم به بهره برداری می‌رسد.

باقری گفت: معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین از اهمیت خاصی از نظر ایمنی سفر‌های جاده‌ای برخوردار بوده و به ویژه در اتوبوس‌ها و کامیون‌ها این معاینات با جدیت و پیگیری کارشناسان فنی دنبال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار