هفتمین همایش خیران سلامت در تبریز

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در هفتمین همایش خیران سلامت گفت: خدمت به مردم در دیدگاه اسلام و قرآن جایگاه بسیار ارزشمند و شایسته‌ای دارد و به عنوان یکی از برترین عبادت‌ها به حساب می‌آید.

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم  گفت: یاری رساندن به دیگران برای آسایش آنها، امری بسیار نیکوست.

در شرایط آشوب زده دنیای امروز معیشت و سلامت جز اولویت‌های اصلی بشریت به شمار می‌آید. در کشورما که ظالمان و مستبدان بر علیه ملت ما هستند، کمک به همدیگر، کمک به ضعفا، نیازمندان و مستمندان باید در اولویت کاری و زندگی قرار گیرد.

شمار تخت‌های بیمارستانی کم است، اما نباید از بحث‌های آموزش نیروی انسانی، پیشگیری و پژوهش در حوزه سلامت غافل بمانیم در اساسنامه مجمع خیرین سلامت باید این‌ها در اولویت قرار بگیرند چرا که بهترین راه ارتقاء سلامت توجه به پیشگیری، تغذیه سالم و ورزش همگانی است.

 انتظاری که از دولتمردان وجود دارد این هست که زمینه ساز فعالیت بیشتر خیران سلامت باشند. در بعضی مواقع بروکراسی‌های اداری خیران را تا مرز پشیمانی و دلسردی پیش می‌برد که این‌ها باید از بین روند.

آقای حسینعلی شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور نیز در این همایش گفت: مجمع خیرین سلامت کشور در طول فعالیت خود به میزان ۱۲ هزار میلیارد تومان در حوزه‌های خانه‌های بهداشت، بیمارستان و مرکز بهداشت و ... مشارکت داشته است.

 عدالت در سلامت باید مورد توجه به قرار بگیرد و امکانات و تجهیزات در کشور به طور عادلانه توزیع شوند.

هدف از همایش خیران سلامت قدردانی از این خیران است.

آقای عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی نیز در این همایش گفت: خیران آذربایجان شرقی همچون ستارگان درخشانی هستند که برای کمک به جان انسان‌ها مالشان را در خدمت جامعه بشری قرار می‌دهند.

 در سفر رییس جمهور به استان در حوزه سلامت ۴ همت اعتبار دیده شده است.

امیدواریم مجمع خیرین سلامت با سبقه مردمی که دارد همچنان تقویت و توسعه یابد.

آقای نقی پور ئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز گفت: لیستی از نیازمندی‌های استان در اختیار خیران قرار داده شده است تا آن‌ها با مشارکت خود کمک حال ما باشند.

برچسب ها: خیرین سلامت ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار