مقام تونسی: فلسطین ناموس و شرف ما در جهان است

دبیرکل اتحادیه مشاغل تونس هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کرد.

نورالدین الطبوبی دبیرکل اتحادیه مشاغل تونس در سخنرانی خود در جمع طرفداران این اتحادیه تاکید کرد هر کسی بخواهد بر تونس حکومت کند باید تاریخ را به خوبی بخواند. درباره به بازی گرفتن امنیت ملی تونس هشدار می‌دهیم و هیچ تماسی با فرماندهی ارتش نداریم. به استقلال دستگاه قضایی احترام می‌گذاریم و هیچ نوع استبدادی را نمی‌پذیریم و قبول نخواهیم کرد که هیچ کسی به دنبال سلطه بر دستگاه قضایی باشد.

به گزارش الجزیره، الطبونی افزود: درگیر کردن سازمان‌های امنیتی در اختلافات سیاسی را رد می‌کنیم. ما گفتگو را رد نخواهیم کرد، اما شاهد دروغین هم نخواهیم بود و مشارکت در گفتگو‌های صوری را نمی‌پذیریم. از حقوق اقتصادی و اجتماعی در تونس دفاع خواهیم کرد و موضع ما تغییر نخواهد کرد. هر جایی که برنامه‌های صندوق بین المللی پول اجرا شد، ویران شده است. ما با گزینه‌های دردناک برای مردم موافقت نخواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: با بازی منطقه‌ای مواجه هستیم و فلسطین ناموس و شرف ما در جهان است و عادی سازی روابط با اشغالگران را با هر هزینه‌ای که باشد، رد می‌کنیم.

مغرب، امارات، بحرین و سودان در سال ۲۰۲۰ توافقنامه‌هایی را برای عادی‌سازی روابطشان با رژیم صهیونیستی امضا کردند که این توافق‌ها به عنوان بخشی از پیمان آبراهام و با میانجیگری دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار