دریافت کارت هوشمند رانندگان وانت بار‌های بین شهری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : رانندگان وانت بار‌های بین شهری برای ثبت نام و دریافت کارت هوشمند به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند مراجعه کنند.

فریبرز کرمی گفت : براساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل و نقل هرگونه فعالیت در زمینه حمل و نقل جاده‌ای برون شهری کالا منوط به استفاده از اسناد حمل (بارنامه) است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه این اقدام به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد ایمن وانت بار‌ها در جاده‌های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده‌های کشور انجام می‌شود، به همین منظور دستورالعمل‌های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل و نقل برون شهری تدوین و شرایط برای اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان تسهیل شده است.

طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار فعال در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای با اهداف، رعایت قانون، الزام شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای به استفاده از بارنامه و ارایه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار به منظور تخصیص سوخت انجام می‌شود.

رانندگان حوزه وانت باری برون شهری می‌توانند با مراجعه به تشکل‌های صنفی حمل و نقل کالای سطح استان و یا انجمن صنفی وانت بار کرمانشاه مراجعه کرده و نسبت به تشکیل پرونده با شرایط حداقل سن ۲۳ سال و داشتن گواهینامه رانندگی مجاز، دارا بودن مدرک پایان ابتدایی یا نهضت سوادآموزی، ارایه اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت یا معافیت دایم و ۲ قطعه عکس سه در چهار می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان دریافت کارت هوشمند ناوگان وانت بار هم با ارایه مدارک، کارت وسیله نقلیه، ارایه گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر، ارائه بیمه نامه شخص ثالث معتبر به انجمن صنفی رانندگان وانت بار استان کرمانشاه و یا انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارت هوشمند اقدام کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
انشاالله نوبت