رئیس جمهور وارد اصفهان شد/رئیسی: پیشنهاد می‌کردند وقتی زاینده‌رود آب دارد بیایم +فیلم و تصاویر

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی گفت:اصفهان قطب گردشگری است و ظرفیت بالای نیروی انسانی کارآمد دارد.

  حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم، در بیست‌و‌پنجمین سفر استانی خود با استقبال نماینده  ولی فقیه در استان اصفهان، استاندار اصفهان و جمعی از مسؤولان استانی وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد.

رییس جمهور گفت: استان اصفهان سرزمین استعدادها است نقش استان در دفاع مقدس مثال زدنی است، بیش از۲۳ هزار شهید و پنجاه هزار ایثارگر گواه این است که استان اصفهان ، استان انقلاب است.

به گفته سید ابراهیم رئیسی این صفات مسئولیت آفرین است برای همه بوِیژه مسئولان، باید به این استان توجه خاص داشت که مشکلات مردم را اذیت نکند، با بررسی های که قبل از این سفر داشتیم مشخص شد اصفهان مشکلات مختلفی دارد که مردم از آن رنج می برند.

او می گوید: ظرفیت استان بالا است، استان اصفهان قطب صنعتی و استان کشاورزی است و می تواند قطب علم شود،اصفهان قطب گردشگری است و ظرفیت بالای نیروی انسانی کارآمد دارد.

به گفته رئیس جمهور مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی بیش از همه مردم اصفهان را رنج می دهد و دولت برای رفع این مشکل برنامه دارد، این مشکل با کمک مردم و دولت و مدیریت صحیح قابل حل است.

رئیس جمهور وارد اصفهان شد/رئیسی: دولت برای رفع مشکلات آب اصفهان برنامه دارد + عکس و فیلم

رئیسی این را هم گفت که اعتبارات برای حل مشکل آب در نظر گرفته شده امام مشکل دیگر این است که طرح های برزمین مانده بسیاری در این استان وجود دراد که باید دید چرا بسیاری از این طرح ها از دهه پنجاه و شصت بر زمین مانده و به سرانجام نرسیده است.

 طرح های نیمه تمام یکی از مشکلات مردم استان است

 حجت‌الاسلام  سیدابراهیم رئیسی گفت:اولویت ما اتمام طرح های نیمه تمام است طرح هایی که بعد از سی سال هنوز نیمه تمام مانده و تکمیل نشده است.

به گفته او با کمک مسئولان استانی و کشوری نظرات جمع اوری شده وبا توجه به مصوبات شورای اداری برای مردم خبر های خوبی داریم.

بازدید از صنایع منتخب، شرکت‌های دانش بنیان، جلسه با نخبگان و اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری اصفهان و نشست خبری با خبرنگاران از برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به اصفهان است.

در این سفر هر کدام از وزرا به نمایندگی از دولت در شهرستان‌ها حضور پیدا خواهند کرد و در دیدار‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، مسائل شهرستانی را جمع‌بندی و موارد را در جلسات شورای اداری برای تصمیم‌گیری و جمع‌بندی ارائه خواهند داد.

بر این اساس سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد به شهرستان گلپایگان و خوانسار، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی به شهرستان اصفهان، علی زاهدی‌وفا سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون، سید مسعود میرکاظمی به شهرستان اردستان، سید یوسف نوری به شهرستان‌های برخوار و شاهین‌شهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان خور و بیابانک و نائین، وزیر بهداشت به بوئین‌میاندشت و فریدونشهر، وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان کاشان، آران و بیدگل، خمینی‌شهر و فلاورجان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان دهاقان و شهرضا، سفر خواهند کرد.

همچنین وزیر نیرو در شهرستان فریدن و چادگان، وزیر ورزش و جوانان در شهرستان سمیرم، رئیس سازمان انرژی اتمی در شهرستان نطنز و رئیس سازمان محیط زیست در شهرستان لنجان و مبارکه حضور پیدا خواهند کرد.

وزیر راه و شهرسازی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاون امور زنان رئیس‌جمهور نیز در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان حضور پیدا خواهند کرد.

در دولت سیزدهم به قلب مشکلات زده‌ایم

رئیسی در جمع مردم روستای قلعه بالا در حاشیه زاینده رود: برخی پیشنهاد کردند که همزمان با روز‌های پرآب زاینده‌رود به اصفهان سفر کنم، اما بنده گفتم اتفاقا در مقطع و زمانی که مسائل مردم حادتر است باید به این استان بروم و از نزدیک مشکلات مردم را ببینم و حرف‌هایشان را بشنوم.

بعضی مسئولین از کنار مشکلات عبور می‌کنند، ولی ما به قلب مشکلات میزنیم و انشالله آن‌ها را حل می‌کنیم.

دولت تهیه طرح جامع آب، مبتنی بر مدیریت عادلانه توزیع و مصرف آب و اعطای حقوق مردم در این زمینه را در دستور کار دارد.

صحبت رئیس جمهور با مردم درباره مشکلات آب

 

ترجیح دادم ابتدا در جمع کشاورزان باشم

رئیس جمهور خطاب به مردم و کشاورزان شرق اصفهان گفت : برنامه های متنوعی امروز دارم اما ترجیح دادم ابتدا در جمع شما باشم.

رئیسی گفت: حتما دردسر شما ، دردسر ماست. آرامش شما، آرامش ماست، با همکاری شما و همه ی مسئولان، امکان کاهش مشکلات کشاورزان وجود دارد.
 
 
بازدید رییس جمهور از دانش بنیان‌های نصف جهان

 رییس جمهور در ادامه سفر یک روزه خود به اصفهان از شهرک علمی و تحقیقاتی استان بازدید کرد و با فناوران اصفهانی به گفتگو نشست.

رئیس جمهور گفت: در واقع جلوه‌ای از شعار امسال همین شرکت‌های دانش بنیان است.

به گفته او با توجه به اینکه متخصصان و آینده‌سازان در این مجموعه حضور دارند، علاوه بر آموزش، اشتغال آن‌ها را نیز تضمین می‌کنید که این مسئله باعث دلگرمی نخبگان به ماندن در کشور می‌شود.

رئیس جمهور می گوید برای گردش و رفع نیاز مالی این مجموعه، صندوق نوآوری و شکوفایی وجود دارد، اما ظاهرا امکانات کافی ندارد،  از این مجموعه حمایت مالی، حقوقی و معنوی انجام خواهد شد و نیز برای افزایش صادرات محصولات تسهیل گری انجام خواهیم داد.

رئیسی معتقد است هرچند ممکن است که مشکلات و موانع وجود داشته باشد، اما مردان و زنان بزرگ با رفع موانع، سعه صدر، پیگیری و امیدآفرینی به درجات بلندی رسیده و خواهند رسید.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به‌عنوان نخستین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور، ۶۱۲ شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر است که توانسته برای بیش از هشت هزار نیروی انسانی خلاق و نوآور اشتغال ایجاد کند؛ این کسب‌وکار‌ها گردش مالی بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومانی را برای اقتصاد دانش‌بنیان به ارمغان آورده است.
رئیس جمهور وارد اصفهان شد/رئیسی: پیشنهاد می‌کردند وقتی زاینده‌رود آب دارد بیایم +فیلم و تصاویر
بازدید رییس جمهور از شهرک علمی تحقیقاتی
 
رئیس جمهور وارد اصفهان شد/رئیسی: پیشنهاد می‌کردند وقتی زاینده‌رود آب دارد بیایم +فیلم و تصاویر
 

سفر رئیسی به هسا

رییس جمهور در بازدید از کارخانه هواپیماسازی ایران (هسا) که سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور هم حضور داشت در جریان جدیدترین دستاورد‌های علمی و فناوری این مرکز قرار گرفت.

رییس جمهور در بازدید از شرکت هواپیماسازی ایران گفت: اگر بخواهیم مجموعه کاملی از تولید و کار دانش بنیان و اشتغال‌آفرین ارائه بدهیم مجموعه هسا است.

سید ابراهیم رییسی می گوید: ساخت مجموعه‌ای از بالگرد‌ها و پهباد‌ها و قطعات و کار‌های بسیار زیادی که در این مجموعه شده تولید قدرت برای کشور محسوب می‌شود.

به گفته او من به کارشناسان فناوران این مجموعه تبریک می‌گویم که یکی از مظاهر اقتدار در کشور هستند. عزیزان ما در شرکت هسا با اجرای منویات مقام‌معظم رهبری و با اخلاص و روحیه جهادی و انقلابی در این مجموعه عمل می‌کنند.

شرکت صنایع هواپیما سازی ایران (هسا) وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نزدیکی شاهین شهر در شمال اصفهان است.

شرکت صنایع هواپیما سازی ایران (هسا) وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نزدیکی شاهین شهر در شمال اصفهان است.

 

رئیس جمهور وارد اصفهان شد/رئیسی: پیشنهاد می‌کردند وقتی زاینده‌رود آب دارد بیایم +فیلم و تصاویر

بازدید از هسا

 

تلاش می کنیم تا حدود زیادی مشکلات کشاورزان را کاهش دهیم 

سید ابراهیم رییسی در ابتدای سفر به استان اصفهان از فرودگاه شهید بهشتی با بالگرد به شرق اصفهان رفت و از زمین و مزارع کشاورزی منطقه بازدید هوایی کرد.

آقای رییسی در جمع کشاورزان گفت:تلاش می کنیم تا حدودزیادی مشکلات کشاورزان را کاهش دهیم و برای این موضوع برنامه هایی نیز در نظر گرفته شده و فقط همت و همراهی همه مسئولان و مردم را نیاز داریم.

 

رئیس جمهور وارد اصفهان شد/رئیسی: دولت برای رفع مشکلات آب اصفهان برنامه دارد + عکس و فیلم

 

به گفته او  موضوع آب با ارائه طرحی جامع که بتواند عادلانه و مبتنی بر قانون باشد قابل حل است تا هر کس به حقوق قانونی خود برسند.

 شرایط بحرانی خشکسالی و جاری نبودن رودخانه زاینده رود در سال‌های اخیر باعث شده کشاورزی در منطقه شرق اصفهان دچار آسیب شود و کشاورزان بیکار شوند، به گونه‌ای که به باور مسئولان لازم است با شرایط فعلی برای اشتغال در این منطقه کارهای دیگری غیر از کشاورزی انجام شود تا نبود اشتغال به مسائلی عمیق‌تری همچون مهاجرت و حاشیه‌نشینی نینجامد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۸:۰۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
با وجود قومگرایی و نژاد پرستی بخصوص در ارکان مسوول هیچ رود و تالابی احیا نخواهد شد و روز بروز وضعیت محیط زیست ایران وخیم تر خواهد شد عزم ملی و نگاهی وطنپرستانه میطلبد نه قوم و قومبازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
آقای رئیسی 15 دقیقه به نماینده بازنشستگان اصفهان وقت میدادی که این قشر سالمند هر روز کف خیابون نباشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
کشت برنج در استان های فارس و کهکیلیوبه بویراحمد ده سال متوقف کنید .که آبهای زیر زمینی دوباره چمع شوند حتی اگر بارندگی کم باشد
و کشاورزان را تشویق به کشت هر چیز به جز برنج و هندوانه کنید

ده سال کشت برنج متوقف کنید
بعد ده سال هم هر زمین دار فقط یک هکتار برنج بکارد حتی اگر ده هکتار زمین داشته باشد و بقیه زمین‌ها را به کشت های دیگر اختصاص دهد

چرا باید زمینداری که اب دارد ده هکتار برنج بکارد و آبهای زیر زمینی نابود کند
و بقیه زمیندارها نتوانند جتی یک هکتار گندم و جو و یونجه برای دامهایشان بکارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
هر‌کسی‌که‌میاد‌سر‌کار‌۴‌سال‌ وعده‌ میده‌ومیره
Iran (Islamic Republic of)
رصا
۱۰:۱۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام خسته نباشیدخواوکیلی یک فکری به حاله رفتگرهای اصفهان بکنیدشرکتهاامان مارابریدندتوراخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
اقای رییسی من خودم یک اصفهانیم ولی مشکلات مختص شهر اصفهان فقط نیست ایران سرتاسر مشکل است همه مردم ایران زیر بار این مشکلات کمرشون خم شده مشکل اصلی اینه که عدالت علی وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
هرروز بدتر از دیروز این سفرها جز اینکه بار مالی سنگین‌تری که برمردم تحمیل میشه چه سودی داره چه وعده هیچکاری نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
فقط با مردن مردم این مشکلات حل میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
باسلام کاش آقای رئیسی اون مسول متقلب راکه پیشنهادی ه موقع پرآبی بیااصفهان برکنارمیکردلطفااقای رئیسی یه سرهم به دفترارتباط مردمی هم بزنیدجوابگوی خداهم نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
قیمت لبنیات گران است
Iran (Islamic Republic of)
حسین زاده
۲۰:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
درود بر آقای بزرگ سیدمحرمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
آقای رییس‌جمهور آیا نمایندگان چهارملیون بازنشسته تامین اجتماعی مستحق این نیستند که به آنها اجازه بدهید نصف روزی در دلشان رادرحضور جنابعالی با هیات دولت مطرح کنندبه نظرشما چه کسی فریاد میلیونها بازنشسته را لبیک باید بگوید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
فقط دل سوز نظام سورنا ستاری وپدرش که‌ به رحمت خدا رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
شزایط آب و هوایی و اقلیمی کشور خشک و نیمه خشکی است و کشت برنج و محصولات آب بر در بسیاری از مناطق از جمله اصفهان اشتباه بزرگی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام آقای رئیسی خوش آمدیدبه اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
لطفا هرچه زودتر مخالفت ایران با پیوستن به عهدنامه ننگین who را رسما اعلام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
مهم نیست کی می آیید مهم این است که زاینده رود را احیا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام روز بخیر

از دولت گرامی خواستاریم نسبت به رسیدگی به وضع مدارس دولتی اقدامات لازم را مبذول بفرمایید.

چرا که هزینه های مدارس غیردولتی برای خانواده هابالاست مخصوصا چند فرزندی و غالبا هم این مدارس در محدوده محل سکونت نیستند و هزینه رفت و آمد نیز مضاف بر آن می‌شود ، کما اینکه توقعی که از یه مدرسه دولتی انتظار می‌رود چیزی غیر این نیست که معلم و کادر مدرسه پوشش خود را در حد متعارف حفظ کنند و اعتقادات خود را در دل محفوظ داشته باشند و آنچه را که به فرزندان ما می آموزند همان آموزه های اسلام عزیز و انقلاب باشد.

واقعا در یک کشور اسلامی این حد توقع از نظام آموزش و پرورش قابل دست یابی نیست!؟
Iran (Islamic Republic of)
یک مادر
۱۸:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
با سلام خدمت جناب آقای رییس‌جمهور،من یک مادر هستم با سه فرزند بسیار باهوش و توانمند و البته الحمدلله بچه هایی دوستدار اهل بیت ولی متأسفانه در شهر ما شاهین شهر وضعیت مدارس دولتی برای پرورش بچه های ما و تربیت بچه های ما اونقدر مناسب نیست و همه هم مثل من امکان فرستادن بچه هام رو به خدارس غیرانتفاعی نداریم و از شما میخواهیم که اونجوری که درشان یک دولت انقلابی هست به وضعیت مدارس و کادر مدارس رسیدگی کنید تا ان شاء الله امثال ما هم با خیال راحت فرزنانمون رو راهی مدارس دولتی بکنیم
Germany
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام روز بخیر

از دولت گرامی خواستاریم نسبت به رسیدگی به وضع مدارس دولتی اقدامات لازم را مبذول بفرمایید.

چرا که هزینه های مدارس غیردولتی برای خانواده هابالاست مخصوصا چند فرزندی و غالبا هم این مدارس در محدوده محل سکونت نیستند و هزینه رفت و آمد نیز مضاف بر آن می‌شود ، کما اینکه توقعی که از یه مدرسه دولتی انتظار می‌رود چیزی غیر این نیست که معلم و کادر مدرسه پوشش خود را در حد متعارف حفظ کنند و اعتقادات خود را در دل محفوظ داشته باشند و آنچه را که به فرزندان ما می آموزند همان آموزه های اسلام عزیز و انقلاب باشد.

واقعا در یک کشور اسلامی این حد توقع از نظام آموزش و پرورش قابل دست یابی نیست!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اف پنج رنگ آمیزی شده و دیجیتالی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
شعار پوپولیستس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام روز بخیر

از دولت گرامی خواستاریم نسبت به رسیدگی به وضع مدارس دولتی اقدامات لازم را مبذول بفرمایید.

چرا که هزینه های مدارس غیردولتی برای خانواده هابالاست مخصوصا چند فرزندی و غالبا هم این مدارس در محدوده محل سکونت نیستند و هزینه رفت و آمد نیز مضاف بر آن می‌شود ، کما اینکه توقعی که از یه مدرسه دولتی انتظار می‌رود چیزی غیر این نیست که معلم و کادر مدرسه پوشش خود را در حد متعارف حفظ کنند و اعتقادات خود را در دل محفوظ داشته باشند و آنچه را که به فرزندان ما می آموزند همان آموزه های اسلام عزیز و انقلاب باشد.

واقعا در یک کشور اسلامی این حد توقع از نظام آموزش و پرورش قابل دست یابی نیست!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام اقای ریس جمهورخوش امدیدمن یک بیمارمعلول جسمی حرکتی هسم چرا به دادما نمیرسید یک حقوق درست برای ما درنظرنمیگیرید بهزیستی هم درست حق مارا نمیده جوانها مشکل دارند به پسرم میگم زن بگیرمیگه با ای اوضاع نمیتوانم درسش راول کرد چون پس خرج تهسیلش برا نیامد رشته حقوق میخاندومن خودم پس خرجی بهداشتی وخرج خانه برنمیام پسرم هرروز میگویدخودم رامیکشم چون زندگی برایش سخته جوانه همه آرزوبه دل مانده اند تورا خدا فکری برایمان بکنیدما یارانه نمیخاهیم ما روغن وغیره ارزان میخاهم مچکرم اگرصدای ما مظلومین را به ریس جمهوربرسانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام رئیس جمهور عزیزم به شهر اصفهان خوش امدی من زمان انتخابات کلی برای شما تبلیغ کردم و الان روزی نیس که حرف و فخش نخورم در شهرم شاهین شهر گرانی ، فقر ، بی بند و باری ، روابط ناشایست ، اعتیاد دانش آموزان به مواد مخدر بیداد میکند ، مدارس دیگر جای آموزش علم نیس مدارس شدا جای آموزش نحوه استفاده مواد مخدر توروخدا لزفا لطفا یه فکری برای شاهین شهر بکنید
متسکرم
Iran (Islamic Republic of)
فقط خدا
۱۶:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خوش امیدید سید جان .لطفاجلوسگ گردانی وگرانی روبگیرید وهمسان سازی حقوق روپیگیری کنید
ودرموردبازنشستگان .ویزیت دکتروداروروهم جزءبیمه تکمیلی قراربدید
Iran (Islamic Republic of)
کاشانی
۱۶:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
جلوسگ گردانی روبگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خوب آقای رئیس جمهور اونا که همچین پیشنهادی می کردند مطمئنا با مردم رو راست نیستند ینا رو نام ببرید یا اخراج کنید وگرنه این حرفتون تنها شعار و خود نماییه که اینا می گفتن بذارین زمانی که آب داره اونا بیجا کردند کار مردم براشون مهم نیست به همین سادگی همه چی از همین بی اهمیت بودنا شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
با سلام ضمن خوش امد گویی به شما وهیات همراه یک خواهش داشتیم ما پرسنل شرکتی شاغل در بیمارستان (شرکتهای طبخ وتوزیع ،تاسیسات ، وتامین نیروی انسانی ) در دوران کرونا همپای دیگران برای ریشه کردن این ویروس تلاش کردیم وحالا که خدا راشکر این ویروس نابود شده است از شما انتظار داریم به پاس قدردانی از این قشر دستور فرمائید در صورت صلاحدید پرسنل شرکتی شاغل در بیمارستان ها وشبکه های بهداشت استخدام بشوند ما پرسنل شرکت های پیمانکاری غیر از حقوق چیز دیگری اعم از کارانه و...داده نمیشه
باتشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام ودرود وعرض ادب و احترام خدمت رئیس جمهور محترم،
Iran (Islamic Republic of)
امیر سامان
۱۵:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
بهتر است مدیریت رودهای ملی کارون و زاینده رود در دست استان بالا دست یعنی چهارمحال و بختیاری باشه و نه دو استان بیابانی اصفهان و خوزستان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
درود بر رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اونی که به مردم میگه آلبانی نشین و از این حرفا مطمئن باشید به ادم فروشی و وطن فروشی برسه خودش نفر اوله سیبیلشم چربه چربه این لفظا رو بریزید دور دوران این دشمن و اون دشمن گذشته جای پر کردن جیباتون مملکتو سروسامان بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام وخسته نباشید انشاالله رئیس جمهور محترم موفق وسلامت باشند ، لطفا درمورد حقوق وهمسان سازی بازتشسته وشاعلین هم رسیدگی گردد.باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهورقدمتون پرخیروبرکت خوش آمدید
Iran (Islamic Republic of)
میرزا ابوالدراز
۱۸:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اخه اینجا که مال رئیسی نیست که مشکلاتتون اینجا اوردید
این صفحه باشگاه خبرنگاران جوان هست
یک خبرنگار خبر ورود رئیسی رو نوشته
چقد شما مردم ساده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
چرا همش میگه با کمک شما و مسئولین حل میشه!!!! مگه تو مسئول نیستی!!!! یعنی اگه مسئول زیر دست کاری نکرد توهم نمیتونی! حرف اول و آخرو تو باید بزنی، چرا همش حرفات بوی نا امیدی و فرار میده!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
بی پول
۱۴:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
بله فقط ب درد دل مردم گوش میدهند
فقط گوش میدهند⸚
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
باید بارندگی های خوبی بشه وگرنه کاری از دست کسی بر نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
شجاعی
۱۴:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام خسته نباشیداقی رییسی کاری برای بیماران msاصفهان انجام دهیداین بیماران دراصفهان هم برای بستری شدن وهم برای داروخیلی اذیت میشوند چون نمیتوانیم زیادراه برویم کاری کنین که اذیت نشیم
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۴:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
برو با پول قطعی مستمری معلولین خوش باش
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۴:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
با عرض سلام خدمت همه هموطنان عزیز باید عرض کنم که امکانات موجود در کشور ملی هست و متعلق به همه ملت نه آب مالکیت استانی دارد نه خاک نه راه نه معادن و نه صنایع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
پس تجمع صنایع و دانشگاه و امکانات در اصفهان و تبریز و تهران چه معنایی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
حالا که چنین چیزی نیس
Iran (Islamic Republic of)
منتها
۱۸:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اینجا توی اصفهان اومد گفت مشکل اب رو حل میکنیم
تو استانهای همجوار هم رفت گفت مشکلتون حل میکنیم
هممون سرکاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
هر کس این را به شما گفته اشتباه گفته تا تاراج منابع هر استان را حتتر باشد الان ما از چهارمحال و بختیاری میریم شمال جنگلها را قطع می کنیم میاریم زغال می کنیم و می فروشیم چون ملی است و ماطبق گفته تو این حق را داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خیر دوست عزیز آب زاینده رود حق ابه بر داره طبق طومار شیخ بهایی و خیلی ادله دیگر حتی شورای نگهبان هم در آخرین تفسیرش از قانون اساسی به این نتیجه رسیده که در مورد زاینده رود موضوع ملی بودن منتفی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
لطفا این حرف رو به ترکیه و افغانستان نفرمائید چون اونها هم طبق همین استدلال فکورانه شما رودخانه دجله و فرات و هیرمند رو خشکوندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
اگر استانی نیست دستور بفرمایید ذوب آهن را به لرستان منتقل کنند
برو بابا حالت خوشه

وقتی توزیع ثروت اصفهان و تهران همه بودجه کشور را می بلعند و بودجه تقریبا مختص به اینهاست
و وقتی می خواند آب استانهای باران ریز نیز مانند بودجه ببلعند آب باران لرستان را نیز به این جملات می خواهند غارت کنند
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۱:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
نکنه سهم فولاد و ذوب آهن و فضای سبز شهر اصفهان و برنج کار لنجانی هم توی مقاله شیخ بهایی اومده ؟ یا اینکه گفته شده آب کارون و کوهرنگ و بهشت آباد و با تونل های غیرقانونی به زاینده رود انتقال بدم ؟ اینم شیخ بهایی گفته ؟ طرح انتقال آب کاشان و یزد و میبدم توی طرح شیخ بهایی بوده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام مخسته نباشید من یک جوان ۳۶ سالم می خوام ازدواج کنم خانه ندارم می خوام ازداوج کنم فقت یک موتور از خودم دارم شرکت می رم اداره کاری چطوری خانه بخرم ۳ سال تصادف کردم پام درد می کند ولی کم زیاد ساختم پام میل داخلش بوده درودم یک زنگرفتم مهریه می خواست طلاق دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
بارکلا
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۴۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
مگه بیکاری دوباره زن بگیری توکه خونه نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اقای رییسی حالا که اصفهان تشریف اوردید شرکتهای پروژه که برا مدت کوتاه پروژه دارن در شرکت فولاد مبارکه اصفهان هستند لطفا تبدیل وضعیت ایثارگری را بررسی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۵:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
باشه حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
لابد میخای بگی چاه عمیق بزنند منابع زیرزمینی رو نابود کنی کل استان فرو بریزه
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۴:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
جناب اقای رییس جمهور در مورد بازنشستگان جفا شده و حقوق مارا کسر کرده اند.ما خانواده ۱۸ ملیونی خواهان اجرای قانون ۹۶ و افزایش ۳۸ درصدی حقوق هستیم ما را مایوس‌نکنید.این خانواده بزرگ را از اجرای عدالت محروم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته غارت شده
۱۳:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
چرا ۲۰ سال است اب اصفهان را به دل کویر مرکزی میبرید.چرا از خراسان که چند قدمی کویر است اب نمیبرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
انتقال آب زاینده رود در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و خاتمی اتفاق افتاد . اونها باید پاسخگو باشند. خدا از سر تقصیرات آنها نگذرد.
Iran (Islamic Republic of)
رئیسی
۱۵:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
چون چ چسبیده به را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
به همون دلیل که گاز و فولاد رو میرسونن به اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
بشه!!!مگه قراره اتفاقی بیفته؟؟؟راستش میگه در حق بازنشستگان اجحاف نکنه ....مملکت چه خبره؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خدایا خودد کمک‌ کن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
مترو اصفهان شهر بهارستان هم جز کارهای نیمه تمام است ترتیبی دهید این کار هم تمام شود و مشکل تردد بین این شهر و اصفهان یک بار برای همیشه حل شود.
Iran (Islamic Republic of)
رئیسی
۱۵:۱۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
فقط آب لرستان نباشد

کانال آب قابل کشتیرانی از دربای عمان تا کرمان و شیرین سازی آن

که هزاران منفعت دارد

از جمله ترانزیت کالا ارزان
افزایش سواحل کشور
افزایش پرورش آبزیان
افزایش رطوبت هوا در مناطق مرکزی کشور
و افزایش احتمال بارندگی
کنترل ریزگردها مرکزی با درختکاری و کشاورزی
ایجاد سواحل زیبای توریستی و تفریحگری در مرکز کشور
و خشک نشدن زاگرس و البرز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
تنها راه نجات ایران از این همه مشکلات کم شدن جمعیت ایران ظرفیت بیشتر ازسی میلیون جمعیت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
پاتونو از گلوی بازنشستگان بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
شما ناهار خوردین
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۱۲:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
من نمیدونم نفهمیدم اخر اب باید مشکلش تو صحن علنی مجلس مشکل حل شود نمیدونم بازممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
باسلام اقای ریسیی لطفااینای ک یارانشون قطع شده وب اشتباه وارددهک ۱۰ شدن زوتر رسبدگی کنید تاماهم حق برداشت داشته باشیم واقعااحتیاج داریم تراکنش بچه هاراب حساب پدرانگذارید اگه داشتن تاحالاازدواج کرده بودن پول ب حساباشون صاحب کارمیریزد ک بدن حقوق ومصالح براخودشون نیس خواهشایارانه رابدبد این حق همه هست
Iran (Islamic Republic of)
y
۱۲:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
متاسفانه بازدیدکاشان رو دادن به نماینده قبل که الان وزیر جهاد و کشاورزی هستند که اصلا کار درستی نیست و در دور دوم نمایندگی هم مردم از ایشون رضایتی نداشتند و الان هم کل مهره چینی های کاشان رو ایشون انجام میدن و رانت خودشون رو اونجوری که به نفع خودشون باشه عمل میکنن نه به نفع مردم . مردم میخواستن به یک وزیر دیگه درد دل کنن و شکایت مسئولین شهر رو بکنن متاسفانه کاشان شده مثل اون شهر هایی که تو فیلم می تی کمان میدیدم. ظلم وستم مسئولین توی این شهر بیداد میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام من مستاجرهستم چندوقته شوهرم بیکارشده پول پیش نداریم کرایه نمیتونیم بدیم یخچال ندارم تو این گرما افای ریسی ی فکری ب حال ما بکنید بچه دارم سخته یخچال میخام اول کمک کنید۰۹۱۳۴۷۲۲۹۶۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اقای رئیسی یه فکری هم به حال غرب اصفهان بکنه کلا اصفهان غربش رو فدای شهر اصفهان و شرق اصفهان کرده مردم غرب اصفهان نه از اینکه جزوی از اصفهان هستن راضی نه خوشحالند اگر قرار نیست به غرب به خصوص فریدن و فریدونشهر رسیدگی بشه لطفا از استان اصفهان جدا و به چهار محال و بختیاری واگذار بشه چه بسا که همین الان هم خیلی از خدمات به خصوص برای روستاهای فریدونشهر از طریق الیگودرز و شهرکرد انجام میشه و اینجا فقط اسما جزوی از اصفهان هست لطفا این اسم رو هم بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خدایا به تدابیر مسوولین امیدی نیست خودت بارون بفرس بارون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
یکی شده سرچشمه یکی شده فادکار منکر نیستیم ولی اونی که بیش از صد سال خرج مملکت داره میده آب نداره باید آب تصفیه بشکه ای بخرن مردم
Iran (Islamic Republic of)
غلام
۱۲:۰۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
تا حالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
حقوقهارودرست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
در دهه ۶۰ از هر ۲۲ مرد اصفهانی یک نفر شهید شده.تمام ایران باید به احترام این استان تمام قد بایسته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اصفهان نه و استان اصفهان که بیشتر اون شهدا هم از قوم لر ساکن اصفهان بودند اینو از فامیلیهاشون کامل میشه فهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
چقدر دردناک
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اصفهانی ها فقط خودشون رو می بینند
فکر میکنند بقیه بیکار نشستند یا مشکل ندارند
دولت تمام صنعت رو در اصفهان گذاشته هنوز هم طلبکارند
Iran (Islamic Republic of)
مردم ایران
۱۵:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
دلار۶تا ۵تومن شد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
توسط بالگرد آبپاش ، بیابان و دشتهای اصفهان سیرآب می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۵:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خدایا شکر که فقط چهار قلم گران شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۷:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
ما فقط سه قلم گران کردیم و چهار قلم کار دشمن است.سه قلم عبارتند از مایعات جامدات گازها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
مشکل تمام استان هارو حل کردن انشالله اصفهان هم حل میکنه .....


اون سفره ای ک میگفتی قبل انتخابات تنگ بود ...کلا جمع شد رفت مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۷:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
به عنوان مثال کدام استان؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
برای هر کاری برنامه دارن و وضع اینه خدارو شکر بی برنامه نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
آفرین، آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
برنج کاری و کشتهای پر آب در دو بیابان شرق و غرب زاگرس مرکزی و بختیاری اشتباه است کی میخواهید این را بفهمید ،ایران کشور خشکی است و کشت برنج و محصولات آب بر در بیابان اشتباه بزرگی است
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
کجا برنج میکارند ماخبرنداریم یکم به روز ش
و لنجان اونم الان خیلی کم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اگر این کار اشتباه است توسعه کویر نشینی هم اشتباه است ...چرا استانهای کویری اینقدر توسعه پیدا کردن که با آب زاگرس پارک آبی درست کنند مردم آبادان خرمشهر و ... هنوز هم هنوز پس از جنگ از نعمت آب آشامیدنی با کیفیت محروم هستند ولی در قم مردم با آب برف زاگرس طهارت می کنند ...چرا !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
عقل کل این بنده خدا که از اول اومده میگه اشتباهه ببین از کی شرو شده که به اسم این تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
آلبانی نشینان گرامی لطفاً نظر نزازید تا مردم عزیز اصفهان مشکلات خودشون رو بیان کنند با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
هرموقع مشکلتون حل کردند بیا اینجا به من فحش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
هرکسی از دولت انتقاد کنه میشه آلبانی نشین، همه چیز گل و بلبل هست اجاره خونه، افزایش حقوق، مالیات، آب و هوا. مشخصه درد نداری و شرمنده زن و بچه تا حالا نشدی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
دقیقا حق گفتیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
شما بوگوو حرفتو .همه ایرونی هستن. ی مشت عتیقه آلبانی نشین نمی تونن کاری کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۱۱:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
دست از دستكاري طبيعت برداريد و مشكل استان هاي كم آب را از طريق خطوط انتقال از خليج فارس جبران كنيد
ضمنا ميتوان بخشي از مصرف را با شيرالات الكتريكي جبران كرد كه بسيار كارامد هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
من از آقای رییسی که خود عالم دینی است انتظار دیگری دارم ، مگر تولید آب دست خودمان است اول باید توکل به خدا کرد ، چگونه است در فصل بهار هزاران میلیارد تن ابر دارای آب از بالای سر اکثر نقاط کشور عبور می کرد ولی دریغ از یک قطره باران ، باید به مردم بگوید دعا و استقاثه کنید از خداوند طلب آموزش گناهانمان کنیم از گناهان توبه کنیم ، نه اینکه وعده وعید الکی اگر خداوند نخواهد یک قطره آب هم گیرمان نمی آید حالا هرچه تکنولوژی پیشرفته داشته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
الان کشورهای اروپایی خیلی دعا میکنن؟؟؟تو درست مصرف کن دعا نکن ....چند برابر میانگین جهانی آب مصرف میکنی که از خدا آب میخای؟همین خدا میگه اصراف نکن بعد دعا کن ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
ما ریس جمهور انتخاب نکردیم که بهمون بگوید دعا کنید ما خود دعا کردن را بلدیم
وظیفه رئیس جمهور تلاش برای حل بحران و مدیریت آن هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اهوازم اب اشامیدنی نداره با تانکر اب ب مردم میرسونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
شما مهم نیستید قم و کاشان و یزد و کرمان و ... بدلیل وجود زادگاه مقامات کشوری و لشکری مهم است فهمیدی !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اهوازم اب اشامیدنی نداره با تانکر اب ب مردم میرسونن یادته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
مردم اصفهان استقبال بی نظیری از جناب رئیسی عزیز داشتند. خداوند اجرتون بده.
Iran (Islamic Republic of)
Sh
۱۳:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
چرا الکی میگین
استقبال کجا بود
با چه دل خوشی بیان استقبال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
به رئیس جمهور در رابطه با سنگ بری ها که می‌خواهند اعتصاب کنند صحبت باید مشکلات اونها راحل کنند که هزاران کارگر بی کار نشونند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سنگبریها می‌خواهند قیمت سنگ را از این که هست بالاتر ببرند؟؟؟!!!!
هر کدامشان چند تا منزل ، مغازه ، ویلا، زمین و ..... دارند . دیگه چی میخوان؟؟!!!!!!!!!!!!
احتمالا" میخوان به یارانه شان اعتراض کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
به رئیس جمهور در رابطه با سنگ بری ها که می‌خواهند اعتصاب کنند صحبت باید مشکلات اونها راحل کنند که هزاران کارگر بی کار نشونند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام اقای ریس جمهورمن۵۸سالمه دستام درد میکنه دیگه نمیتونم لباس بشورم ۴ نفرم هستیم ی لباس شوی میخام هیج جوره نمیتونم تهیه کنم مسمری بگیرهستیم یارانه ام ب ماندادن گفتم دهک ده هستید والا چی بگم فکر کن مادرخودت این درخواست راداره ممنون۰۹۱۳۶۵۳۸۴۷۷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
مشکل بقیه استانها حل شد الان هم اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
آب بریز که بد جوری داری میسوزی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
دقیقا دمت گرم میگم اینایی ک هنو طرفدارشن فک کنم اصلا چیزی نمیخورن جونشون هواس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
باسلام لطفاب شهرداری مرکزی بگید منطقه ۱۸هکتاری ک درشهرداری ۲واقع درخ شهیدان غربی است ازطرح خارج شودچندسال هس اهالی محل ب هرجا ک گفتن مراجعه شده ولی هیچکس جواب گو نبوده لطفارسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۰:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
حل مشکل اب اصفهان را باید در سفر های استانی استان های همجوار حل کنن
برن ببینن در بالا دست رودخانه تا کیلومتر ها و تا چند صد متر ارتفاع لوله کشی کردن و حق ابه اصفهان را دارن میبرن و کشاورزی می کنن اونوقت کشاورزان درد به در پایین دست حتی یه کشت ساده هم نمی تونن داشته باشن
حق ابه اصفهان هستش لیکن طمع کاری بالادستان رودخانه نمی زاره اب به اصفهان برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خودت میگی بالادست بالادست بوده و هست اینقدر حسادت نکنین
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه کارون و دز و زاینده رود است و نه خوزستان و اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
استان بالا دست ربطی به تو نداره به اندازه گلیمت پات رو دراز کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
این کامنت ها و نظرات را دشمنان می نویسند تا بین مردم ایران اختلاف و تفرقه بیندازند. به هوش باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اگه محصولات آب بر کشتش تو کویرکم بشه اگه بی رویه آب توصنایع خرج نشه اگه آب توخانه وکارخانه با موادشیمیایی قاطی نشه وبه زمینهای کشاورزی برگرده اینهمه کمبود آب نداریم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اصفهان و قم لرستان را نابود کردند

فقط و فقط کانال کشتیرانی بزرگ از دریا عمان تا مرکز سمنان

مزایاش در نظرات قبلی گفته ام
Iran (Islamic Republic of)
_
۱۴:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اتفاقا برای حل مشکل آب اصفهان، رییس جمهور باید می‌رفت صنایع فولاد و ذوب آهن خود اصفهان رو میدید که چطور آب مصرف میکنن...اونم تو یه شهر کویر...باید می‌رفت مزارع کِشتِ برنج و هندونه و خربزه ی خوِ اصفهانو میدید که تو کویر برنج میکارن، باید می‌رفت فضای سبزتونو میدید که سرانه ش از شهرهای شمالی ایران هم بیشتره...
من نمیدونم چطور یه استانی که از نظر بارندگی رتبه‌ی ۲۶ رو در کشور داره و عملا کویری محسوب میشه اینقدر ادعا داشته باشه ازنظر کشاورزی و صنایع آب بر و فضای سبز؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
حتی در تقسیمات شیخ‌بهایی هم بالا دست مستقل بوده و تقسیم آب مربوط به دشتهای پایین دست بوده و نه دشتهای بالا دست.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۱:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
نکنه سهم فولاد و ذوب آهن و فضای سبز شهر اصفهان و برنج کار لنجانی هم توی مقاله شیخ بهایی اومده ؟ یا اینکه گفته شده آب کارون و کوهرنگ و بهشت آباد و با تونل های غیرقانونی به زاینده رود انتقال بدم ؟ اینم شیخ بهایی گفته ؟ طرح انتقال آب کاشان و یزد و میبدم توی طرح شیخ بهایی بوده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اصفهان تشنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اصفهان گشنه و حسود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اونوقت میگن اصفهان وتهران کولر گازی استفاده نکنند خب کولر آبی مصرف آب را میبره بالا، قبض آب پنج برابر میشه به خاطر کولر وهوای گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
این مشکل اب اصفهان در اولویت قرار داره بیش از۲و نیم میلیون مهاجر از استانهای خوزستان شهرکرد وغیره در اصفهان ساکن هستند که ابش باید هر جوری شده تعمین بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خخخخخخخ باج خواهی برای دو و نیم ملیون ساختگی ،عزیز غرب اصفهان از لحاظ فرهنگ و مردم شناسی بختیاری هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
مهاجر چیه خونه خریدن شماها اصفهانیل اصیل تو بقیه شهرا نمیرن واسه زندگی کردن ؟؟؟ مطمئنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خوب جمعیت مهاجر باید برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اصفهان سرمایه ایران را بلعیده باید دیگه یک ریال در اصفهان سرمایه گذاری نشه تا مردم مجبور با مهاجرت به اصفهان نشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
ایکاش هر کی تو شهر خودش خونه میخرید و شهر خودش را آباد میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
شما ک میگید اصفهان اب نداره چرا ایفد سرسبز؟؟؟؟ مث شمال میمونه چقد باغ وباغیات داره انواع اقسام میوه از کجا اب میارن؟؟؟ سالی دوتا بارونم اصفهان نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
لااقل بگید افغانیا مهاجرن باید بیرون کنن ن مردم استانهای همجوار اینا هر چی باشه ایرانی هستن هر کجای ایران دوس دارن زندگی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
تعمین بشه یا تامین بشه (سطح سواد)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
دولتها برنامه هاشونو میشه به ملت بگن که زمانی وارد یک شهر میشن اولین قدم برای ابادانی و رفع مشکلات اون شهر و استان چیه چون همشون برنامه داشتن ولی هیچی به هیچی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خواهشا به مناطق محروم رسیدگی نمیکنین بدبختترشون نکنید، اینا آتیش زیر خاکسترنا
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
دیگه پاچخواری بعض این بلد نبودم که تو پیام قبلی کردم // امید وارم مردم اصفهان من را ببخشن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
من یه هفته است از خوشحالی خواب خوراک ندارم از اینکه رئیس جمهور محترممان داره تشریف میاره اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اول به مقام شامخ شهدا ادای احترام میشود بعد شورای عالی استان بعد دیدار با نخبگان و فرزانگان و کنفراس مطبوعاتی چند برنامه بی محتوا و تکراری سرکاری ضایع کننده اموال بیت المال و فقط حرف حرف حرف وحرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررف
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
این سفر نشان میدهد رقابت و حسادت اصفهان با سفر ریس جمهور به چهارمحال و بختیاری و کوهرنگ چقدر زیاد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
کور کردن چشم رعیت اصلی ترین برنامه اش هست
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۰:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
تونلی شصت و پنج کیلومتری زیر دشت شهرکرد و اردل چهارمحال و بختیاری دور ریختن سرمایه های ملی و بیت‌المال است.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
قیمت1کیلوسیب زمینی رابا2لیتربنزین
و مقایسه قدرت خریداروفروشنده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
قبلا با هر این طرف و آنطرف میرفتید.
Iran (Islamic Republic of)
جلال قائمی
۰۹:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
برنامه اش پیشاپیش معلوم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
مهمترین موارد رفاهی قیمت و کیفیت خانه و ماشين بود که هنوز مانند دوره های قبل است و اصلاح نشده.
همچنین وضعیت رفاهی معلمان نشان دهنده آن است که آموزش و پرورش برای مسؤل مرتبط مهم نیست.
همچنین خدمات فوق‌العاده جهاد کشاورزی.
یا رشته تحصیلی هایی که دروس غیر مرتبط با کار رشته دارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
فکری به حال تورم کنید،
مشکل مشترک تمام استانها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
آقای رییسی خواهشمندم فکری هم بحال مهاجرین افغانی ساکن اصفهان بکنید ما واسه خودمون آب و برق و گاز و سوخت و آرد یارانه ای کم داریم چه برسه ۵ میلیون مهاجر افغانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
هرجا میری تو صف نانوایی دوسوم افغانی
و تعداد زیاد نون میخرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
افغانستانی‌ها مردمی زحمتکش هم هستند که بر روی اقتصاد ایران و اصفهان تاثیر دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
دقیقا به همین دلیله که من موافق گرون شدن نون هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
میشه این تاثیر اقتصادی و ببرید تو افغانستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
امروز بازنشستها و کسبه استقبال خوبی از ایشان خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
من چند نفر بازنشسته دارایی و مخابرات را دیدم که بین جمعیت استقبال کنندگان از جناب رئیسی بودند. آفرین بر بازنشسته ها . خداوند به شما اجر و پاداش دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اصلا این دولت با برنامه کار را شروع کرد و بحمدلله تا کنون بسیار موفق عمل کرده !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام آقای رئیسی والله مردم بوشهر هم مشکل آب دارن از ۴۸ ساعت ۴۰ ساعت آب نداریم و تنها ۸ ساعت آب داریم کمک کنید بی آبی داریم میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
بوشهر مثل اصفهانیها لابی آب و مافیای آب ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
بسیاری از حوضه آب ریز استان خوزستان داره از مناطق سمیرم اصفهان بهش سرازیر میشه که باید ازش جلوگیری بشه اصفهان تشنه با بیش از ۲ میلیون مهاجرین خوزستانی بوشهری وغیره باید آبش تامین بشه
۱۲