صیامی:

حدادی و تفتیان با حامی مالی خود راهی اردوی خارجی شدند

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: هزینه اردوی خارج از کشور حدادی و تفتیان را حامی مالی شان پرداخت می‌کند.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: احسان حدادی با هزینه حامی مالی اش به آمریکا رفته و قرار است فدراسیون هم کمک مالی کند که این اتفاق هنوز رخ نداده است. او در آنجا ۲ مسابقه می‌دهد و بعد از آن به ایران برمی گردد. حدادی همه تلاش خود را می‌کند که اردو‌های خود را در داخل کشور برگزار کند و از ظرفیت‌های داخلی استفاده کند.

احسان حدادی با وجود تعویق بازی های آسیایی هانگژو راهی اردوی ۲ هفته ای در  آمریکا شده تا در  ۲مسابقه بین المللی شرکت کند. 

حدادی با مربی آمریکایی همکاری نمی کند 

صیامی درباره وضعیت  مک ویلکینز مربی آمریکایی حدادی گفت: این مربی قراردادی با فدراسیون دو و میدانی ندارد  و ۷ هزار دلار به صورت ماهیانه  می‌گرفت، اما دیگر نمی‌توانیم این مبلغ را به او بپردازیم. حدادی بعد از المپیک دیگر مربی ندارد و با ماساژور و فیزیوتراپ تمرین می‌کند.

احسان حدادی در چند سال اخیر زیر نظر مک ویلکینز مربی آمریکایی تمرین می کرد اما قرارداد این مربی  به پایان رسیده و دیگر او تمرینات حدادی را زیر نظر نمی گیرد. 

برگزاری اردوی خارجی در توان فدراسیون دو و میدانی نیست 

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: برگزاری اردوی خارجی در توان  فدراسیون دو و میدانی نیست. در همه جای دنیا ورزشکاران حامی مالی شخصی می‌گیرند تا هزینه هایشان را بدهند و حدادی و تفتیان هم با حمایت اسپانسر شخصی به اردوی خارجی می‌روند. البته ورزشکارانی که قصد داشته باشند تا به خارج از کشور بروند هزینه اردو‌های داخلی را به آن‌ها می‌دهیم و بقیه هزینه را باید خودشان تامین کنند.

تفتیان در مسیر آماده سازی قرار دارد 

صیامی درباره رکورد‌های ضعیف تفتیان در مسابقات بین المللی گفت: تفتیان در مسیر آماده سازی قرار دارد و در چند مسابقه در سوئیس و فرانسه شرکت کرده و قرار است برای برپایی اردو راهی مجارستان شود.

حسن تفتیان در مسابقات سوئیس و فرانسه با ثبت رکوردهای ۱۰.۲۰ و  ۱۰.۵۲مقام های ششم و هفتم را به دست آورد. 

تفتیان برای شرکت نکردن در مسابقات داخلی بهانه نمی آورد 

او درباره شرکت نکردن تفتیان در مسابقات داخلی گفت: تفتیان اردوی یک ماه در مشهد برگزار کرد، اما ۳ روز قبل از مسابقات بین المللی جام امام رضا مصدوم شد و ریسک نکرد که در این رقابت‌ها شرکت کند. تفتیان بهانه نمی‌آورد و با وجود اینکه کفش هایش در مسابقات قهرمانی دزدیده شد، اما با کفش دیگری مسابقه داد.

تفتیان در چند وقت اخیر در مسابقات داخلی شرکت نکرده و بیشتر در اردوی خارجی حضور دارد و  در مسابقات بین المللی شرکت می کند. 

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت مربی تفتیان گفت: این ورزشکار قرار است زیر نظر مربی جامائیکایی تمرین کند و هزینه این مربی هم با خودش است.

تفتیان در سال های گذشته زیر نظر مربی فرانسوی تمرین می کرد اما اکنون قرار است با مربی جامائیکایی همکاری داشته باشد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار