کنتور برق ۳۹ روستای بانه تکخوانی شد

مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: از ابتدای اجرای طرح تکخوانی کنتور برق روستا‌ها در این شهرستان کنتور برق ۳۹ روستا تکخوانی و از حالت بازفروش خارج شده است.

صلاح الدین قادری گفت: یکی از اقدامات شاخصی که به عنوان برنامه کاری در اولویت فعالیت‌های این مدیریت قرار دارد تکخوانی نمودن کنتور برق روستا‌های این شهرستان است.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: همواره یکی از مطالبات روستانشینان تامین برق مطمئن و برقراری عدالت اجتماعی و بهره مندی از شرایط انشعاب و انرژی همچون مشترکین شهری بوده است و در همین راستا و طی دوسال اخیر طرح تکخوانی کنتور برق روستا‌ها با جدیت تمام در دستور کار قرار گرفته است.

او می گوید: اجرای طرح اصلاح و بهسازی شبکه قبل از تکخوانی کنتور برق روستایی امری ضروری است که با توجه به اینکه درصد زیادی از شبکه برق روستا‌ها عمر بالای ۳۰ سال دارند وتقریبا فرسوده هستند اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق روستا‌ها و آماده نمودن برای تبدیل به تکخوانی نیاز به اعتبارات ویژه‌ای دارد.

قادری گفت:تاکنون در مجموع کنتور برق ۳۹ روستای شهرستان بانه با بیش از ۵ هزار مشترک تکخوانی شده که امید است امسال نیز کنتور برق ۶۰ روستای دیگر تکخوانی و از حالت بازفروش خارج شود.

به گفته مدیر توزیع برق شهرستان بانه شهرستان بانه دارای ۲۵۰ روستا با بیش از ۱۳ هزار مشترک است که کنتور برق ۲۱۱ روستای باقیمانده آن تا پایان سال ۱۴۰۲ تکخوانی و از حالت بازفروش خارج می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.