برنامه «صباگو» با محوریت صداهای مردمی به پخش کتاب‌ گویا می‌پردازد

برنامه «صباگو» از صدا‌های شرکت‌کنندگانی استفاده می‌کند که در مرحله دوم چالش گویندگی مردمی در رادیو صبا شرکت کرده‌اند.

مرحله دوم آزمون تست صدا با هدف کشف استعداد‌های گویندگی در ساختمان شهدای رادیو در حال برگزاری است و قرار است از تولیدات شرکت‌کنندگان در قالب برنامه صباگو استفاده شود.

بنا به دستور علی بخشی زاده، معاون صدا و حمیدرضا افتخاری، مدیر شبکه رادیویی صبا از ۲۵ اردیبهشت آزمون تست صدا در نمایشگاه بین‌المللی کتاب از شرکت‌کنندگان گرفته شد که بر این اساس ۷۳ نفر وارد مرحله دوم این چالش شدند.

رادیو

حمیدرضا افتخاری، مدیر شبکه رادیو صبا گفت: برنامه صباگو شروع کار خود را با چالش گویندگی مردمی آغاز کرده است. بنابراین، صدا‌های شرکت‌کنندگان در این مرحله از گویندگی ضبط و تدوین شده تا در شبکه رادیویی صبا پخش شود.

در این مرحله هر کدام از شرکت‌کنندگان با حضور در استودیو به اجرا و گویندگی می‌پردازند. از داوران حاضر در استودیو هم مهبد قناعت پیشه، لاله جلال آبادی و فریبا باقری هستند که بعد از اجرای شرکت‌کنندگان نکاتی را بابت تقویت صدا، تقویت لحن، اجرا و گویندگی به شرکت‌کنندگان یاد‌آور می‌شوند.

به گفته مدیر شبکه رادیو صبا، در هر مرحله از تست گویندگی، تولیداتی را برای رادیو صبا درنظر می‌گیریم و در این دوره می‌خواهیم برای تولید کتاب گویا اقدام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار