امام جمعه کرج:

آمریکا جزء ۱۰ کشور ناامن برای بانوان است/ ما نه با مردم اسرائیل بلکه با تل‌آویو کار داریم

آیت الله حسینی همدانی گفت: آمریکا دربین ١٠کشور نخست ناامن برای بانوان قرار دارد.

آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج گفت: روزهای ماه تیر پر از حوادثی است که دشمنان برای ما تدارک دیدند، امروز وضعیت گروه منافقان برای تمام دنیا مشخص است ولی او را تروریست نمی دانند اما سپاه پاسداران با همه تلاش هایی که برای کشور انجام داده تروریست می دانند و تحریم می‌کنند.

او می گوید: حقوق بشر را بهانه ای برای تحریم کردند در حالی که خودشان به خودشان رحم نمی کنند، برای این که سهام شرکت های اسلحه سازی صهیونیستی را بالا نگه دارند دست به هرکاری می زنند.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: دستگاه قضایی ما را مورد انتقاد قرار می‌دهند که چرا حکم شرع را اجرا می کنید و اعدام می کنید در حالی که خودشان با بدترین جنایت ها را در مورد مردم آمریکا انجام داده اند، آمریکا در بین ۱۰ کشور نخست ناامن برای بانوان است و ۱۰ ها مورد دیگر که نشان از کارنامه سیاه امریکا در موضوع حقوق بشر است. 

امام جمعه کرج گفت: رئیس جمهور آمریکا کم حافظه آمریکا اخیرا در حال متحد کردن کشور های منطقه برعلیه ایران است، این کارهایی که انجام داده اید تا الان به کجا رسیده است.

او گفت: اگر گوش شنوا داشته باشید امروز تمام مظلومان عالم وقتی اسم آمریکا می آید فقط شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

امام جمعه کرج گفت: ایران چون اعلام کردم به خاطر ترور های انجام شده انتقام می‌گیرد پروژه ایران هراسی را راه می اندازند، اما این رژیم جعلی خوب می داند ایران با مردم اسرائیل کار ندارد و با قلب رژیم صهیونیستی، در تل آویو کار دارد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: دستگاه قضا باید مستقل و کارآمد باشد و برخورد با مجرمان را در دستور کار خود داشته باشد، پناهگاه ستمدیدگان باشد و بدون ترس از جو سازی ها و غوغاسالاری های رسانه ای با قدرت حکم ها را صادر کند.

او می گوید: گاهی طول کشیدن بررسی پرونده ها موجب دلسرد شدن مردم می‌شود، احقاق حق نباید در کام مردم کم شود، بنابراین نقش مهم قوه قضاییه امید آفرین است.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.