تداوم جلوگیری از تخلفات شهری و ساخت و ساز غیر مجاز در مهاباد

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری گفت: از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و فعالیت دستگاه‌های سنگین و نیمه سنگین که بدون مجوزات لازم اقدام به خاکبرداری و پی کنی کنند، جلوگیری می‌شود.

لقمان برخانه در حاشیه بازدید از مناطق ۲ و ۳ شهری و نیز کنترل پروانه‌های ساختمانی توسط اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری (ستاد اجرائیات) شهرداری مهاباد گفت: ما با تمام توان در قبال این مسئولیت تلاش خواهیم کرد و در بحث ساخت و ساز غیر مجاز شهری چه در حاشیه شهر و یا مناطق دیگر شهری با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی گفت: ملاک اداره پیشگیری اخذ مجوز قانونی؛ گواهی عدم خلافی و پایانکار ساختمانی از شهرداری است در غیر این صورت با سود جویان، زمین خواران و حتی کسانی که اقدام به اخاذی و یا در قالب پیمانکاری بخواهند قانون را دور بزنند و برخلاف ضوابط شهرسازی عمل نمایند مقابله خواهیم کرد.

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری گفت: هدف این اشخاص ترویج بی‌نظمی در ساخت و ساز‌ها بخصوص حاشیه شهر است که برای اعمال قانون به مراجع قضایی بدون تبعیض معرفی خواهند شد.

برخانه گفت: در این راستا اخطار‌هایی مبنی بر ایمن سازی و یا تعیین تکلیف و مشخص نمودن نوع مالکیت زمین براساس طرح تفصیلی ساختمان‌های فرسوده و نیمه کاره و یا مخروبه در سطح شهر جهت اقدام در اسرع وقت به مالکان آن‌ها ابلاغ شده تا از خطرات احتمالی جانی و مالی آینده جلوگیری بعمل آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.