حیدری:

ایجاد زیرساخت در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نشست‌های متعددی برای حل بحران منطقه ویژه اقتصادی استان برگزار شد، سعی می‌کنیم هر چه سریعتر زیرساخت‌های این منطقه تکمیل و به شرایط ایده‌آل برسد.

آقای حیدری چهارم در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت چهارمحال و بختیاری در خصوص مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی استان، گفت: به دلیل نبود زیرساخت سرمایه‌گذاران تمایلی به سرمایه‌گذاری در این منطقه نداشتند.

در دو سال گذشته مبلغی بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان به منطقه ویژه اقتصادی استان جهت تکمیل زیرساخت‌ها اختصاص پیدا کرد، اما متاسفانه به دلایل مختلف موافقت‌نامه به امضای استاندار سابق نرسید و این اعتبار از دست رفت.

نشست‌های متعددی برای حل بحران منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان استانی برگزار شد، سعی می‌کنیم هر چه سریعتر زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی استان تکمیل و به شرایط ایده‌آل برسد.

قوانین دست و پا گیر برای تسهیل امورات صنعتگران حذف شود

در ادامه آقای منزوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های دست و پاگیر برای تسهیل امورات صنعتگران حذف شود، گفت: در این جلسه نتایج طرح تحقیقاتی پایش محیط کسب و کار ارائه شد که متاسفانه این استان در این طرح و بر اساس مولفه‌ها رتبه خوبی را کسب نکرده است.

تفسیر قوانین و بخشنامه‌ها از سوی ادارات و برخورد با صنعتگران در دستگاه‌های اجرایی یکی از مولفه‌های طرح پایش محیط کسب و کار است، باید این رویه‌ها باتوجه به اختیارات استان تغییر کند، اگر در در چارچوب اختیارات نتوانیم کاری انجام بدهیم، می‌توان با پیشنهادات این رویه‌ها از طریق هیات اصلاح قوانین و مقررات اصلاح کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۴:۴۰ ۰۵ تير ۱۴۰۱
منطقه ویژه راه چندین قسمت انرژی و قطعه سازی، مواد غذایی بسته بندی،ماشین سازی و غیره تقسیم کنید که منطقه ویژه آیی منظم در استان داشته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۵ تير ۱۴۰۱
قوانین دست و پا گیر میبایست در منطقه آزاد حذف شوند و همه مسولان و نمایندگان استانی هم برای رفع این مشکلات پای کار باشند و تلاش کنند تا سرمایه گذاری ها در منطقه ویژه استان بیشتر و راحتر شود.
آخرین اخبار