تجهیز دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به مرکز دندانپزشکی بیماران خاص

رئیس اداره درمان دندانپزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تجهیز دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به مرکز دندانپزشکی تحت بیهوشی برای بیماران خاص تا پایان امسال خبر داد.

قاسم صادقی ظهر امروز دوشنبه ۶ تیرماه در آیین افتتاح مرکز جراحی دندانپزشکی بیماران خاص در مرکز آموزشی درمانی متینی کاشان گفت: در حال حاضر با راه اندازی مرکز دندانپزشکی تحت بیهوشی برای بیماران خاص در کاشان، ۲۳ مرکز در کشور وجود دارد که تا پایان سال به مرکز افرایش می‌یابد.

به گفته او، همچنین بسته پیشنهادی بیمه پایه دندانپزشکی دیروز از سوی وزارت بهداشت به شورای عالی بیمه ارسال شده و در دستور کار شورا قرار گرفته است.

او می‌گوید: قرار است بیماران خاص در این بسته پیشنهادی بیمه دندانپزشکی صد در صد تحت پوشش خدمات بیمه پایه قرار بگیرند و حتی سهم بیمار از هزینه‌های درمان (فرانشیر) دندانپزشکی نیز برای آن‌ها صفر به صفر برسد.

رئیس اداره درمان دندانپزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تامین فرانشیز از محل صندوق حمایت از بیماران خاص پرداخت خواهد شد تا بدین ترتیب برخی از مشکلات بیماران خاص و صعب العلاج در دندانپزشکی برطرف شود.

صادقی گفت: بسته پیشنهادی بیمه پایه دندانپزشکی، یکی از تکالیف وزارت بهداشت در آذرماه سال ۱۳۹۹ بوده است.

او می‌گوید: در صورت تصویب بسته پیشنهادی بیمه پایه دندانپزشکی، گام بزرگ و موثری برای دسترسی عادلانه عموم مردم به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج به خدمات دندانپزشکی برداشته می‌شود.

به گفته او، مشارکت خیران سلامت منطقه کاشان در توسعه دسترسی مردم به خدمات سلامت نیز قابل تقدیر و ستودنی و تعامل و همدلی مسئولین شهری و دانشگاهی و مردم در منطقه کاشان مایه مسرت و افتخار است.

مرکز جراحی دندانپزشکی بیماران خاص در مرکز آموزشی درمانی متینی کاشان با حضور دکتر قاسم صادقی رئیس اداره درمان دندانپزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، معاونین درمان و بهداشت دانشگاه و جمعی از مدیران کاشان، خیرین کاشانی و مسئولین موسسات خیریه و مراکز توانبخشی بیماران خاص شهرستان افتتاح شد.

این مرکز با هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی خیران سلامت در کاشان و راه اندازی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار