دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با متولیان قانون و عدالت

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان به مناسبت هفته قوه قضاییه دیدار کرد.

بهاء الدین حسینی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: متولیان قانون و عدالت دوشا دوش مدافعان سلامت در دوران اپیدمی کرونا همواره یار و همراه حوزه سلامت شهرستان بودند و در بسیاری موارد با مداخلات منطقی و به جا سختی راه را برای کادر بهداشت و درمان در راستای مقابله با بیماری کرونا هموار کردند که لازم است از زحمات تمامی عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.

رئیس دادگستری مهاباد هم با اهمیت خواندن تلاش مدافعان سلامت در طول دوران پاندمی کرونا گفت: مدافعان سلامت در طول اپیدمی کرونا هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ جسمی و روحی به دلیل فشار کاری بالا و تلاش شبانه روز خسته بودند، ولی شکر خدا با فروکش کردن بیماری هم اکنون می‌توانند تا حدی به آرامش در محیط کار برسند.

جواد بنایی گفت: کادر بهداشت و درمان در هر زمان در فکر و اندیشه تیمار بیمار هستند که این طرز فکر یک کار خداپسندانه است که سبب باقیات صالحات برای خود و خانواده عزیز شان می‌شود.

وی گفت: مهمترین اقدام که در زمان بعد از انقلاب اسلامی شکل گرفت تشکیل شبکه‌های بهداشت و درمان در شهرستان‌ها بود که یکی از اقدامات ارزشمند حتی در سطح جهان به شمار می‌رفت با حضور کادر بهداشت و درمان در پایگاه‌های تجمیعی و روستا‌ها شاهد افزایش تعداد واکسیناسیون در سطح کشور بودیم و در یک حرکت جهادی در یک مدت کوتاه ۸۰ درصد جامعه هدف واکسن خود را از طریق شبکه‌های بهداشت و درمان در تمامی مناطق دریافت کردند.

در پایان این دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اهدای لوح تقدیر از زحمات رئیس دادگستری و دادستان مهاباد تقدیر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.