پوشش و همسان سازی لباس فرم دانش آموزان در مدارس مهاباد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد گفت: پوشش و همسان سازی فرم دانش‌آموزان باید استاندارد و متناسب با شیوه‌نامه‌ها باشد.

احمد رحمانی گفت: پوشش و همسان سازی لباس مدارس یکی از دغدغه‌های اساسی مسئولان استانی و شهرستانی است که در ۲ سال اخیر کرونایی تعطیل شده است.

وی گفت: جنبه‌های مختلف این طرح باید بررسی شود که حمایت از خانواده‌های بی بضاعت و جلوگیری از تفاخر بین خانواده ها، یاد دادن نظم اجتماعی حذف و یا کاهش فاصله طبقاتی مبحث دیگری است که در این همگام سازی مطرح است و نباید از زیبایی‌های بصری این پوشش هم غافل شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد گفت: مدیریت این موضوع باعث شده تا قیمت‌های کمرشکن بر خانواده‌ها تحمیل نشود و انعقاد قرارداد با تولیدی‌های رسمی و مجوز دار مهمترین موضوعی است که باید رعایت شود و با افراد خاطی در این زمینه برخورد خواهد شد.

رحمانی گفت: کیفیت پارچه لباس ها، فراوانی تولیدی‌ها جهت افزایش کیفیت و تحویل به موقع و منظم نیز لازم به توجه است.

وی گفت: توجه به پوشش دانش آموزان در تمامی مدارس حتی مدارس غیر دولتی نیز ضروریست و هر چیزی به نفع شهروندان و مردم باشد، باید انجام شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد همچنین گفت: قیمت نهایی پوشش دانش آموزان، تقسیم بندی مدارس بر اساس محدوده جغرافیایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.