وزیر کشور:

ساخت منازل زلزله زده در روستای گلالک اندیکا ۷۰ درصد پیشرفت دارد

وحیدی گفت: در روستای گلالک اندیکا حدود ۶٠ مسکن باید ساخته شود که در حال حاضر برخی از آن‌ها حدود ٧٠ درصد پیشرفت داشته‌اند.

احمدی وحیدی در بدو ورود به روستای گلالک از بخش چلو جهت بازدید از وضعیت واحد‌های مسکونی ساخته شده توسط بنیاد مسکن برای مردم زلزله‌زده اندیکا گفت: از هیچ کمکی جهت تسریع در عملیات ساخت و ساز واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده اندیکا دریغ نخواهیم کرد.

به گفته آقای وحیدی در این روستا حدود ۶٠ مسکن باید ساخته می‌شد و در حال حاضر برخی از آن‌ها حدود ٧٠ درصد پیشرفت داشته‌اند که با قول‌هایی که داده شده بنا است این واحد‌ها تا مردادماه به پایان برسند.

وزیر کشور به روستا‌های دیگری در اندیکا هم اشاره کرد که ساخت واحد‌های مسکونی در آن‌ها به بنیاد مسکن سپرده شده و با جلساتی که امروز تشکیل می‌شود آخرین وضعیت ساخت این واحد‌ها را مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

زلزله اندیکا در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ رخ داد و صد‌ها خانه روستایی را تخریب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۵:۰۷ ۰۹ تير ۱۴۰۱
اندیکا از محرومترین نقاط خوزستان و کشور است. کوتاه کردن جاده ترانزیتی اندیکا به بازفت با ساخت تونل و پل های متعدد ،میتواند این شهرستان را از بن بست خارج سازد.که مسولان خوزستان و چهارمحال و بختیاری باید بفکر باشند.
در ضمن مرکز کشور و پایتخت و شهرهای البرز مرکزی به زاگرس مرکزی و بنادر جنوب غرب نزدیک میشوند و بر روی تجارت و ترانزیت کشورمان هم موثر است.