آذربایجان‌غربی امسال پذیرای بیش از ۳۰۰ هزار زائر راهیان نور است

امسال با بهبود وضعیت مقابله با کرونا آذربایجان غربی میزبان حدود ۳۰۰ هزار نفر از ۱۷ استان مختلف کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور خواهد بود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از یادمان شهید امینی مهاباد گفت: امسال با توجه به بهبودی وضعیت کرونا پیش بینی می‌شود بیش از ۳۰۰ هزار زائر راهیان نور از سراسر کشور از ۷ یادمان این استان دیدن کنند.

سرهنگ جلال الدین اعظمی گفت: تمهیدات لازم برای استقبال و همچنین پذیرایی از این کاروان‌ها که در قالب گروه‌های مختلف مردم از اواسط تیرماه به منطقه ما اعزام خواهند شد، در نظر گرفته شده است.

وی گفت: این استان از لحاظ تعداد المان‌های ملی ثبت شده کشور با تعداد ۷ المان در رده هفتم قرار دارد و جزو ۵ استان درگیر در جنگ تحمیلی نیز محسوب می‌شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان گفت: کاروان‌های راهیان نور فرصت مناسب و مغتنمی برای تعمیق باور‌های انقلاب و ارزش‌های شهدا در بین نسل‌های جوان بوده و این امر به تقویت روحیه ایثار و استکبارستیزی آن‌ها کمک می‌کند.

سرهنگ اعظمی گفت: رسالت راهیان نور، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان کشور است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.