اوقات فراغت کاشانی‌ها زیر آلاچیق تابستانه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: دوره‌های آموزشی تابستان ۱۴۰۱ با عنوان «آلاچیق تابستانه» در مراکز تحت پوشش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

محمدحسین واحدیان گفت: برنامه‌های آلاچیق تابستانه در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، تفریحی و ورزشی با هدف مشارکت مردمی، محله محوری و عدالت محوری اجرا می‌شود.

این دوره‌ها ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در نظر گرفته شده و شهروندان ۵ تا ۶۰ ساله با مراجعه به نزدیک‌ترین فرهنگ‌سرا، خانه فرهنگ و مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی محل زندگی خود می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: پنج فرهنگ‌سرای مهر، معراج، علامه فیض کاشانی، المهدی و فرهنگ‌سرای بانو، سه خانه فرهنگ جوان، تمدن و خانه فرهنگ غیاث‌الدین جمشید کاشانی و همچنین مجتمع فرهنگی هنری شهر، کاوشکده علوم و فنون و مجموعه‌های تفریحی ورزشی میزبان علاقه‌مندان به شرکت در طرح آلاچیق تابستانه است.

واحدیان می‌گوید: مدیریت ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان هم برنامه‌های متنوعی را برای شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان تدارک دیده است.

به گفته او، فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی نیز به منظور ترویج فرهنگ شهروندی و ایجاد بستری برای اوقات فراغت شهروندان طرح شوق زندگی را اجرا می‌کند که برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با فعالان فرهنگی و اجتماعی منطقه ۳ و معتمدان محلات، استقرار ایستگاه‌های ورزشی، برگزاری کارگاه‌های اجتماعی با محوریت خانواده برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، اکران مردمی فیلم، برگزاری تور‌های بافت گشت ار آن جمله است.

محلات خیابان آیت‌الله سعیدی به ویژه کوی حسین‌پور، منطقه حسن‌آباد، شهرک ۲۲ بهمن، محله درب قائم و بلوار ملاصدرا به عنوان مکان‌های کم برخوردار از برنامه‌های شوق زندگی بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.