استاندار کرمانشاه:

به دنبال احیای پروژه راکد پالایشگاه آناهیتا هستیم

استاندار کرمانشاه گفت: یکی از خسارت‌ها به مردم کرمانشاه راکد ماندن پروژه پالایشگاه آناهیتا بوده است.

بهمن امیری‌مقدم گفت : پروژه پالایشگاه آناهیتا را احیا خواهیم کرد، اما نه این بار با کلنگ‌زنی، کار را شروع می‌کنیم. چون پروژه پالایشگاه آناهیتا یکی از مگا پروژه‌های ضروری استان کرمانشاه است.

به گفته استاندار کرمانشاه این در صورتی است که طی چند سال گذشته تنها اسمی از این پالایشگاه بوده و این یکی از خسارت‌های سنگینی است که به مردم استان وارد شده است.

با پیگیری‌های صورت گرفته به دنبال احیای پروژه راکد پالایشگاه آناهیتا هستیم، نشست‌های با سهامداران این پروژه داشتیم و با جمع‌بندی نظرات آن‌ها و در ادامه جلسه‌ای با حضور تعدادی از نمایندگان با وزیر داشتیم.

جدیت ویژه‌ای برای اجرای پروژه ایجاد شده و بزودی اتفاقات خوبی در این پروژه خواهد افتاد.

تأمین اعتبارات برای پروژه پالایشگاه آناهیتا یکی از مطالبات مهم در سفر رئیس جمهور به استان است در استان برای سفر رئیس جمهوری کار‌های کارشناسی خوبی انجام شده در همه پروژه‌ها پیش‌بینی شده هم بحث تقویت قطب‌های کشاورزی، دامداری و صنعت را داریم و هم به بخش‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نشاط و روحیه بخشی به مردم در تمامی بخش‌ها در تمامی حوزه‌ها پرداخته شده است.

پروژه‌های نیمه‌کاره استان که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند در سفر ریاست جمهوری تعیین تکلیف و اعتبار لازم برای به پایان رسیدن آن‌ها دریافت اختصاص خواهد یافت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.