معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:از امروز تمامی مراکز درمانی قم پذیرش بیمار کرونایی خواهند داشت.

سیامک محبی،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر چندین هفته است که در قم شاهد افزایش بیماران کرونایی هستیم که طی روز‌های اخیر شدت گرفته است.

او می گوید:رعایت شیوه نامه های بهداشتی در قم به ۱۰ درصد رسیده است و در صورت بی توجهی به این مسائل، گرفتار پیک کرونایی خواهیم شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر که هنوز وارد پیک کرونا نشده ایم، بهترین زمان برای تزریق واکسن کرونا است و اگر هر فرد بالای ۱۸ سال، شش ماه از زمان واکسن قبلی او گذشته، می‌تواند به مراکز تزریق واکسن مراجعه و اقدام کند.

دکتر حرمتی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه با تاکید بر رعایت دستورات بهداشتی گفت: متاسفانه شاهد فروکش کردن رعایت دستورات و پروتکل‌های بهداشتی هستیم و همین امر می‌تواند ما را دچار چالش کند.

به گفته او  طی هفته‌های اخیر شاهد تجمع‌ها و اعیاد و مسافرت‌ها در سطح استان هستیم که در صورت بی توجهی به دستورات بهداشتی، باید منتظر پیک کرونایی باشیم.

دکتر رضایی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جسله با اشاره به آماده باش بیمارستان‌ها گفت: از این به بعد تمامی مراکز درمانی قم پذیرش بیمار کرونایی خواهند داشت.

او گفت: از همشهریان عزیز خواهشمندیم با توجه به لزوم رسیدگی به تمامی بیماران، دستورات بهداشتی را رعایت کرده تا دچار ازدحام و شلوغی مجدد بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
به خاطر باد کولر
آخرین اخبار