شرط ارائه سوخت به کشاورزان داراب، سه ماه فعالیت مستمر است

مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی داراب گفت: در طول این سه ماه، کشاورز باید فعالیت مستمری داشته باشد و از تجهیزات سوخت‌بر استفاده کند تا سهمیه او ارائه شود.

علی رستگار گفت: هر کشاورز، تراکتور یا دستگاهی دارد و طبیعی است که سوخت بدون فعالیت دستگاه به کشاورزان ارائه نمی‌شود.

وجود ۴ هزار چاه غیرمجاز در داراب

او  با اشاره به وضعیت چاه‌های مجاز و غیرمجاز در سطح شهرستان داراب گفت: هم‌اکنون ۴ هزار چاه غیرمجاز در سطح شهرستان وجود دارد که کشاورزان برای هر یک از این چاه‌ها، نیازمند سوخت هستند.

رستگار گفت: مجلس تصویب کرد که چاه‌های غیرمجاز، سوخت دریافت نکنند، اما از آن جا که برای کشاورزان مقدور نیست  سوخت آزاد خریداری کنند، ما با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس و دفتر نماینده داراب رایزنی کردیم که برای تعدادی از آن ها، سوخت سهمیه‌ای در نظر گرفته شود.

مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: در گذشته، چاه‌هایی حفر شده و شرایط مساعد برای حفر و استفاده از آن دیده نشده و اکنون این امر، مشکل ساز شده است.

او گفت: صاحبان ۸۰۰ چاه مجاز سهمیه سوخت را به طور ثابت دریافت می‌کنند.

رستگار گفت: ۸۰۰ چاه نیز نیز مجوز دار هستند که به صورت خودکار، سوخت سهمیه‌ای دریافت می‌کنند.

مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: کشاورزان متقاضی، می‌توانند با مراجعه به سامانه سوخت، برای دریافت سوخت سهمیه‌ای اقدام کنند.

او گفت: در صورتی که تراکتور کشاورز، پلاک و چاه نیز کد پروانه داشته باشد، می‌توانند برای دریافت سوخت درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار