تعامل خوب دولت و نمایندگان گیلان برای خدمت رسانی به مردم

سیدمحمد حسینی گفت: دولت و نمایندگان مجلس برای خدمت صادقانه به مردم بر اساس منویات مقام معظم رهبری تعامل خوبی دارند.

معاون امور مجلس گفت: دولت مردمی و انقلابی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، با همدلی و بر اساس منویات مقام معظم رهبری، در خدمت صادقانه به مردم تعاملات اثربخشی دارند.

به گفته سیدمحمد حسینی، رئیس جمهور بر تلاش شبانه روزی دولت برای بهبود شرایط معیشت مردم و همچنین ارتقاء بیش از پیش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید می‌کنند.

استاندار گیلان هم در این نشست، تداوم همدلی مسئولان و نمایندگان برای خدمت به مردم را بسیار موثر دانست و گفت: برای تسریع در امور، پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای جذب و تخصیص بیشتر اعتبارات به استان، تعامل و نظارت بر اجرای طرح‌ها در شتاب دادن به توسعه استان موثر است.

به گفته اسدااله عباسی، سفر‌های شهرستانی در سال جدید با توجه به کاهش مبتلایان به کرونا برای رفع مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.

توسعه همه جانبه به ویژه در مناطق محروم و روستا‌های گیلان از دیگر اولویت‌های کاری امسال است و مرکز تحقیقات محصولات استراتژیک گیلان از جمله برنج، کیوی، زیتون و فندق برای حمایت از کشاورزان و رونق تولید، تقویت می‌شود.

همچنین طرح‌های هادی روستایی با بررسی برای تغییر کاربری و تاکید بر حضور ساکنان بومی، مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد.

در این نشست هریک از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و ضمن بررسی مسائل و مشکلات استان، بر ضرورت تقویت همراهی میان مسئولان در مسیر توسعه و پیشرفت گیلان تأکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.