فرآیند خدمات شهرسازی در سنندج الکترونیکی می شود

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سنندج گفت: در راستای ارتقا رضایتمندی شهروندان، فرایند خدمات شهرسازی از حالت سنتی و دستی خارج و در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

آرش عنبری گفت: بکارگیری فناوری اطلاعات در بخش‌های مختلف به منظور افزایش بهره وری و ارتقا سطح خدمات رسانی در زندگی شهری یک نیاز ضروری است و افزایش رضایتمندی شهروندان و سرعت بخشی در ارائه خدمات، کاهش حضور فیزیکی شهروندان از خروجی‌های ارزشمند فناوری اطلاعات است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سنندج  گفت: توسعه دولت الکترونیک به عنوان یکی از اقدامات ارزشمند در کاهش میزان حضور فیزیکی شهروندان و ارتقای سطح رضایتمندی آنان به عنوان یک اولویت مهم در شهرداری سنندج مورد توجه قرار گرفت و در این راستا گام‌های خوبی برداشته شده است.

او می گوید: ارباب رجوع با مراجعه به واحد شهرسازی مناطق شهرداری سنندج تقاضای نقشه می‌کند که یک نسخه از این نقشه باید تحویل نظام مهندسی داده شود.

عنبری گفت: این نسخه از این دستور نقشه، به صورت سنتی و دستی توسط ارباب رجوع به نظام مهندسی ارسال می‌شد و  الکترونیکی کردن این فرایند در راستای افزایش رضایتمندی شهروندانی که به شهرداری مراجعه می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سنندج می گوید: با عملیاتی شدن این مهم دیگر نیازی به حضور فیزیکی ارباب رجوع در فرایند ارسال دستور نقشه نبوده و تمام اقدامات در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

به گفته او کاهش حضور ارباب رجوع نقش بسزایی در ارتقای رضایتمندی ارباب رجوع و جلوگیری از صرف هزینه و زمان خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.