تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان

مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج استان یزد گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و به همت خیران یزدی ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا شد.

حجت الاسلام امامی گفت: ۱۱۴ قلم لوازم ضروری زندگی به قیمت هر سری جهیزیه ۶۵ میلیون تومان تهیه و دربین زوج‌های کمتر برخودار کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد.

او می گوید: در شبکه فعالین ازدواج استان یزد نیز به مدت سه سال است با همت خیران نسبت به تهیه جهیزیه ارزان و باکیفیت اقدام کرده ایم و خانواده‌ها می‌توانند برای استفاده از این طرح به دفتر شبکه فعالین ازدواج استان یزد واقع در خیابان حضرت مهدی، کوچه مسجد صاحب الزمان مراجعه کنند.

پورسلمانی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: در استان یزد با یاری خیران جهیزیه‌های آسان برای زوج‌های کمتر برخودار تهیه وتوزیع می‌شود.

او می گوید: موضوع ازدواج جوانان را به طور ویژه دردستور کار قرار داده ایم، که تلاش می‌شود در حوزه سمن‌ها و شبکه‌های مختلف فعالین اجتماعی، خصوصا شکل گیری طرح سامان خانواده بتوانیم قدم‌های موثری را در این راستا برداریم.

در ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد و با پیشنهاد شبکه فعالین ازدواج و تائید استاندار مصوب شده تا به نیت ۱۰۰۰ شهید دانش آموز، ۱۰۰۰ هزار سری جهیزیه به همت خیران و واحد‌های صنعتی، تا پایان سال تهیه وبه زوج‌های کمتر برخودار اهدا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار