دستبند قانون بر دستان متخلفین کشتن خرس در ایذه

رئیس اداره محیط زیست ایذه گفت: متخلفین طناب انداختن به گردن خرس و کشتن آن در مرغای ایذه در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

احمد امیری گفت: با توجه به از بین رفتن یک قلاده خرس به همراه توله اش در منطقه روستا‌های قلعه سفید و لشکرگاه منطقه مرغا شهرستان ایذه در تاریخ ۲۰ تیر ماه طی هماهنگی‌های بعمل آمده با دستگاه قضایی و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان ایذه و صدور حکم جلب سه نفر از متخلفین و مسببین اصلی به دام انداختن حیوان یاد شده که منجر به تلف شدن این حیوان گردیده بود، صادر شد.

به گفته او در ظهر دیروز ۲۲ تیرماه به همراه فرماندهی پرسنل پاسگاه انتظامی محل طی ورود به منزل اجرا گردید و متخلفین یاد شده در چنگال قانون گرفتار آمدند و در حال حاضر مطابق دستور مقام قضایی در بازداشت به سر میبرند.

رئس اداره محیط زیست ایذه می گوید: این سه نفر افرادی هستند که در فیلم منتشر شده در فضای مجازی با حیوان آزاری باعث رنجش و جریحه دار شدن افکار عمومی گردیده بوده و در نهایت باعث مرگ خرس شده بودند.

به گفته او مطابق تحقیقات محلی انجام شده احتمال اینکه توله خرس را قبل از خرس مادر کشته باشند وجود دارد علی ایحال با توجه به اینکه سرنوشت قطعی توله خرس یاد شده هنوز بطور دقیق مشخص نگردیده است تحقیقات از متخلفین یاد شده تا تعیین تکلیف نهایی وضعیت توله خرس ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.