شروع مجدد حفاری چاه‌های ژرف سیستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: شروع مجدد حفاری چاه‌های ژرف سیستان در دستور کار قرار گرفت.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: شیرین‌سازی ۱۰ میلیون متر مکعب در منطقه سیستان و سراوان در مرحله بررسی پیشنهاد سرمایه‌گذاران است.

علیرضا قاسمی در خصوص جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه سیستان که با حضور وزیر کشور، استاندار، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، "حبیب‌الله دهمرده" نماینده سیستان برگزار شد، بیان کرد: در این نشست مباحث مهم و ارزشمندی مطرح و تصویب شد که با عملیاتی شدن آن گام‌ههای بزرگی در راستای رفع بخشی از مشکلات مردم منطقه سیستان برداشته خواهد شد.

او با اشاره به ظرفیت ایجاد شده چاه‌های ژرف در منطقه سیستان گفت: برای چاه شماره ۳، احداث یک واحد آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز توسط شرکت آب و فاضلاب و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.

قاسمی گفت: با تکمیل سازه‌های مورد نیاز و احداث دستگاه‌های شیرین‌سازی بخشی از کمبود آب شرب شهر ادیمی و روستا‌های شهرستان نیمروز تأمین می‌شود.

او گفت: با توجه به تخصیص در نظر گرفته شده به میزان ۱۰ میلیون متر مکعب شیرین‌سازی توسط وزارت نیرو، مناقصه انتخاب سرمایه‌گذار برگزار شده و در مرحله بررسی پیشنهاد سرمایه‌گذاران برای شیرین‌سازی ۱۰میلیون متر مکعب در منطقه سیستان و سراوان است.

او گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد که حفاری چاه‌های ژرف مجدد آغاز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار