استاندار سیستان و بلوچستان:

تفکر توسعه‌ای در سیستان و بلوچستان باید حاکم شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید تفکر توسعه‌ای در استان حاکم شود وحمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی وظیفه همه مسوولان استان است، همچنین باید سازو کاری ایجاد شود تا سرمایه‌گذاران خارجی نیز وارد استان شوند.

 حسین مدرس خیابانی  در نشست تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان خاش گفت: امیدواریم با راه‌اندازی کارخانه سالامبور در عید قربان سال آینده بتوانیم از پوست دام‌های قربانی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

او به مزیت اقتصادی که کارخانه سالامبور می‌تواند در استان ایجاد کند  گفت: جواز تاسیس کارخانه سالامبور همراه زمین و تسهیلات مورد نیاز سریعاً تامین شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:علاوه بر راه اندازی کارخانه سالامبور با تکمیل صنعت چرم می‌توان در حوزه اشتغال و توسعه این منطقه گام خوبی را برداشت.

او گفت: تصمیم داریم با راه اندازی کارخانه سالامبور علاوه بر استفاده از پوست حیوانات، سیستان و بلوچستان نیز به صنعت چرم وارد شود.

وی افزود: ایجاد کارخانه تصفیه شکر و روغن در استان باید در دستور کار قرار گیرد چراکه باید سبد کالا های اساسی خودمان را از تولیدات داخل سیستان و بلوچستان تامین کنیم.

محمد گل صالحی فرماندار خاش نیز در ادامه این نشست افزود: خط انتقال گاز به خاش تا دهم مرداد سال جاری تزریق گاز آن انجام خواهد شد و هم اینک از ۱۱ ایستگاه تست ۸ ایستگاه آن به پایان رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار