اصابت گلوله به خانه نماینده شادگان در مجلس/ موضوع در دست بررسی است

فرماندار شادگان گفت: موضوع تیراندازی به منزل نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی توسط نیرو‌های انتظامی و امنیتی در حال بررسی است.

جمال صالح زاده می‌گوید: برای تیراندازی به منزل خالی از سکنه نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ۲ فرضیه مدنظر است؛ در فرضیه اول امکان دارد فرد تیرانداز همانند دیگر مراسم‌های مرسوم در شادگان که رسم غلط تیراندازی را در پی دارد بی هدف اقدام به تیراندازی کرده و باعث شده ۳ تیر به پنجره منزل نماینده مردم شادگان در مجلس اصابت کند.

به گفته او در نزدیکی منزل نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی مراسم جشن استقبال از یک زائر بیت الله الحرام بوده و جمعیتی در حدود ۳۰۰ نفر در آن شرکت کرده و احتمال دارد که تیر اندازی هوایی در این مراسم بر اساس رسم غلط انجام شده باشد.

آقای صالح زاده غرض ورزی شخصی را فرضیه دوم خواند و افزود: نیرو‌های امنیتی در حال بررسی تمامی دوربین‌های مدار بسته منطقه هستند و موضوع به صورت ویژه در دست پیگیری است.

فرماندار شادگان همچنین یادآور شد که با توجه به اینکه در این تیراندازی به هیچ کس و هیچ خودرویی آسیب نرسید، امکان فرضیه اول در این اتفاق پررنگ‌تر است.

پیش از این حجت‌الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی جمعه در گفتگو با رسانه‌ها اصابت گلوله به منزل و حسینیه خود را مورد تایید قرار داد و خواستار رسیدگی فوری به آن شد.

برچسب ها: اصابت گلوله ، شادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار