افتخار آفرینی جوانان ایران در عملیات غرورآفرین مرصاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، گفت: جوانان ایران اسلامی در این عملیات بزرگ و افتخار آفرین، عملیات فروغ جاویدان منافقین را بی‌فروغ کردند.

آیت الله «مصطفی علما» گفت : در جریان هشت سال دفاع مقدس همه مردم کرمانشاه به خصوص جوانان این استان در کنار سایر رزمندگان ایران اسلامی برای دفاع از اسلام و انقلاب در خط مقدم جبهه‌ها می‌جنگیدند، جنگ تحمیلی از کرمانشاه آغاز و از همین استان هم پایان یافت و این جوانان و رزمندگان مومن و انقلابی درست عبرتی به دشمنان این ملت و انقلاب دادند که فراموش شدنی نیست.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در عملیات مرصاد در پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ منافقان با پشتیبانی و حمایت رژیم بعث عراق در روز‌های پایانی جنگ به دنبال ضربه زدن به کشورمان بودند و در عملیاتی موسوم به فروغ جاویدان وارد خاک ایران اسلامی شدند، اما با دفاع جانانه مردم کرمانشاه روبرو شدند و برای همیشه تاریخ از بین رفتند.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد ضربه بسیار سنگینی به منافقان زدند و آن ضربه باعث شد که امروز آثاری از آن‌ها باقی نماند.

آیت الله علما به دیدار روسای جمهور روسیه و ترکیه با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در تهران اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا است و در معادلات جهانی و منطقه‌ای نقش مهمی دارد.

امام جمعه کرمانشاه به هفته بهزیستی اشاره کرد و با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های این سازمان در استان کرمانشاه، خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها و خیرین با بهزیستی در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف شد.

آیت الله علما به مشکلات اقتصادی این روز‌های جامعه اشاره کرد و افزود: اداره کل بهزیستی به تنهایی امکان خدمات رسانی به افراد زیرپوشش در استان ندارد و از این رو باید خیرین و دیگر ارگان‌ها نیز به این اداره کل کمک کنند.

وی از مردم خواست در این روز‌های سخت اقتصادی به فکر نیازمندان و مستمندان باشند و از آن‌ها دستگیری کنند تا خداوند متعال به همه ما کمک کند.

خطیب جمعه کرمانشاه مردم را به صبر، تحمل و بردباری دعوت کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم مردم را به صبر و تقوا توصیه کرده و ما باید پیرو این کلام الهی باشیم تا خداوند نیز به ما کمک کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.