کارشناس هواشناسی اصفهان:

بارش‌ها در جنوب اصفهان از شدت خوبی برخوردار خواهد بود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: رگبار و رعد و برق پراکنده در جنوب استان اصفهان طی پایان این هفته از شدت خوبی برخوردار است.

حجت‌الله علی عسگریان با اشاره به فعالیت موج بارشی در روز‌های پایانی این هفته در جنوب استان اصفهان، گفت: رگبار و رعد و برق پراکنده در مناطق جنوب استان از شدت خوبی برخوردار خواهد بود.

وی افزود: طی امروز و فردا وضعیت جوی استان صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود و وزش باد پدیده غالب بسیاری از مناطق است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: وزش باد طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه در نیمه شرقی استان به ویژه در ساعات بعد از ظهر با گردو خاک محلی و کاهش دید همراه است.

علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش دارد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: زواره از توابع اردستان با دمای ۴۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقطه استان پیش بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
خدا بهمون بارون بدهد ولی ضرر به کسی نخورد انشا الله سالی پر از آب باشه دیگه خسته شدیم از اینکه همین طور اعلام می‌کنند س ها خالی بیایید همگی با هم دعا کنیم تا خدا فرج آقا امام زمانمان را هر چه زودتر برساند و ریشه ظلم و فساد را از بین ببرد