برگزاری مجمع انتخاباتی هیات اسکیت استان قزوین

میلاد حکمی با کسب حداکثر آرای مجمع انتخاباتی در سمت ریاست هیات اسکیت استان قزوین ابقا شد.

مجمع انتخاباتی هیات اسکیت استان قزوین امروز با حضور مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

تنها کاندید این مجمع، میلاد حکمی بود که موفق شد با ارایه برنامه‌های خود ۲۱ رای اعتماد از ۲۴ عضو مجمع را کسب کند و به مدت چهار سال دیگر بر صندلی ریاست این هیات تکیه بزند.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در این جلسه گفت: رشته اسکیت جزو رشته‌های مفرح و مهیج بوده و جنبه همگانی، آمایشی و قهرمانی دارد.

افسانه حسن نایبی گفت: حضور اسکیت بازان قزوین در اردو‌ها و مسابقات کشوری نشان داد قزوین، پتانسیل موفقیت در این رشته را دارد.

وی افزود: امیدواریم در دوره جدید مدیریتی این هیات با برنامه ریزی شرایطی ایجاد شود که قزوین پایلوت کشور در سطح اسکیت نمایشی و سرعت باشد.

رییس هیات اسکیت استان قزوین نیز در این جلسه گفت: در سال‌های گذشته با توجه به شیوع کرونا نتوانستیم به اهداف خود برسیم، ولی با کاهش کرونا و تغییر صورت گرفته در راس مدیریتی فدراسیون، روز‌های بهتری را برای اسکیت استان شاهد خواهیم بود.

میلاد حکمی با اشاره به برنامه‌های پیش رو، افزود: برگزاری کارگاه‌های دانش افزایی، دوره‌های مربیگری و ارتقای سطح و همایش‌های استعدادیابی، توسعه پایدار اسکیت در استان و طراحی سامانه جامع مربیان، داوران و ورزشکاران در دستور کار قرار دارد.

در ادامه این مجمع، اعضای پیشنهادی هیات رییسه بررسی و با رای اعضا انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار