۴۸ تن گندم و آرد قاچاق در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی در ۲ عملیات جداگانه ۴۸ تن گندم و آرد قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ایست بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه تریلی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

او با اشاره به عدم ارائه مدرک معتبر مبنی بر حمل قانونی بار از سوی رانندگان خودروها در بررسی اولیه ماموران گفت: در بازرسی نهایی پلیس از خودروها، ۴۰ تن گندم قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه این محموله از میاندوآب به مقصد تبریز در حرکت بود، می گوید: ارزش ریالی محموله قاچاق توقیفی از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان، پنج میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ رستم‌پور با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان و محتکران کالاهای مورد نیاز مردم به منظور حراست از حوزه سلامت و اقتصاد جامعه گفت: در این راستا ۲ دستگاه تریلی توقیف و ۲ متهم دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

هشت تن آرد قاچاق در میاندوآب کشف شد 

فرمانده انتظامی میاندوآب همچنین با اشاره به کشف هشت تن آرد توزیع خارج از شبکه توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: طبق اخبار رسیده مبنی بر اینکه فردی با خرید غیرقانونی آرد از نانوایان و انباشت آن، در فرصت مناسب با قیمت بیشتری اقدام به فروش می‌کند، به صورت سریع با حضور عوامل انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز محل اختفای آرد شناسایی شد.

او می گوید: در یک عملیات ضربتی سه نفر از توزیع کنندگان دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و مقدار هشت تن شامل ۲۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد کشف و ضبط شد.

او گفت: طبق اعلام کارشناسان، ارزش آرد کشف شده، یک میلیارد ریال است که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ رستم‌پور از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک را به سرعت از طریق تماس با پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.