سفیر ایران در کویت اعلام کرد:

امیرعبداللهیان به کویت می رود/ روابط ایران-کویت مستحکم و رو به رشد است

سفیر ایران در کویت با اشاره به موافقت ایران با تعیین سفیر کویت در تهران و آمادگی برای استقبال از وی گفت که امیرعبداللهیان به کویت سفر خواهد کرد.

سفیر ایران در کویت با اشاره به موافقت ایران با تعیین سفیر کویت در تهران و آمادگی برای استقبال از وی گفت که امیرعبداللهیان به زودی به کویت سفر خواهد کرد.

در پی اعلان وزیر خارجه ایران مبنی بر تعیین سفیر جدید کویت در تهران، سفیر ایران اعلام کرد که تهران با تعیین سفیر کویت موافقت کرده است و سفیر جدید کویتی در چند روز آتی عازم تهران خواهد شد.

محمد ایرانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت در گفت وگو با روزنامه الرای گفت: بازگشت بدر عبدالله المنیخ، به عنوان سفیر کویت در ایران امری طبیعی است زیرا روابط دو جانبه میان دو کشور بویژه در سطح سیاسی میان مسئولان ایرانی و کویتی قوی است.

روابط میان وزیران خارجه ایران و کویت برقرار و خوب است، علاوه بر این روابط میان دو ملت نیز تاریخی است و انتظار می رود که روابط میان دو کشور بهتر و گسترده تر هم بشود.

حضور سفیر کویت در ایران یک فرصت بسیار خوب برای گسترش سریع روابط دوجانبه در تمامی زمینه ها بوده و در راستای منافع دو کشور است. امیدواریم که این امر آغاز مبارکی باشد، ایران بیش از یک ماه است که با تعیین سفیر کویت موافقت کرده است و تهران آماده استقبال از وی به محض ورود و تقدیم استوارنامه است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Lithuania
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
این همه قصه گفتید، یه کلمه نگفتید که کویت قبلاً روابطش رو با ایران به سطح کاردار کاهش داده بوده.
Sweden
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
داشتن روابط فعال دیپلماتیک و سفارتی متقابل با همه کشورهای همسایه ومنطقه خلیج فارس از ابزار های مهم و اساسی در خنثی سازی تاکتیک ایران هراسی امریکا اسرائیل درجهت انزوای سیاسی ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
از طرف سوریه؟
بره که دیگه برنگرده.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
چند ساله ویزای را برای ایرانی ممنوع کردن پارسال هم که قانونش کرد و به ایرانی و 6 کشور دیگه ویزا دیگه نمیده. در حالیکه ایران به کویتی سریعا ویزا میده. اگر روابط قویه اینو حل کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
ما براحتی و طبق قوانین بین المللی خیلی راحت میتونیم عربستان و کویت و قطر و کشورای خلیج فارس رو به جرم کمک نظامی و اقتصادی به صدام تصرف کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
صرف کنیم یعنی باهاشون جنگ بکنیم دوست عزیز لطفا از خواب بیداربشوید حمله به هرکدام از این کشورها با واکنش جامعه جهانی مواجه میشویم که مثل عراق میشویم این تفکر اشتباه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
فکز کنم هزینه برجامو انداختن گردن قطر و کویت و اونام تا یه چیز دندون گیری بهشون ندن میگن به ما چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
من نظرم رو ارسال کردم پ چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
ما چقدر بدبختیم که کویت روبه رشد می‌پنداریم ای وا واویلا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
جناب امیرعبداللهیان لطفا به قطر سفر کنن که اینهمه تاجر بازار تره بار دچار ضرر نشن...الان خیلی از باررگانای ایرانی دیگه ارسال بار تره بار و سبزیجات رو به قطر متوقف کردن
آخرین اخبار