اعلام نحوه دریافت خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان کردستانی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان نحوه فعالیت بیمه تکمیلی دانا در آموزش و پرورش شهرستان‌ها را اعلام کرد.

منوچهر مخدومی در خصوص نحوه فعالیت بیمه تکمیلی دانا در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق گفت: با توجه به اتمام فرایند ثبت نام در سامانه بیمه تکمیلی دانا و تایید اطلاعات اکثریت افراد در سامانه، کارکنان می‌توانند در صورت نیاز به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا مراجعه کنند.

او می گوید: آخرین لیست بروزرسانی شده مراکز درمانی طرف قرارداد استان کردستان تا روز هشتم مرداد از طرف شرکت بیمه دانا به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: درصورت مراجعه کارکنان به مراکز غیر طرف قرارداد با بیمه دانا، می‌توانند مدارک هزینه‌ها و سایر مستندات مورد نیاز را جهت پرداخت، در روز‌های یکشنبه و سه شنبه به نماینده‌های مستقر شرکت در ادارات تابعه تحویل دهند، در غیر این صورت تحویل نزدیک‌ترین نمایندگی داده شود.

مخدومی گفت: در راستای تکریم همکاران، حضور نمایندگان شعب بیمه دانا در وقت اداری روز‌های یکشنبه و سه شنبه در سطح مدیریت‌ها و ادارات آموزش و پرورش و روز‌های دوشنبه در اداره کل الزامی بوده و در تمام روز‌های هفته نمایندگی‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و ۱۶ تا ۱۹ بعد از ظهر آماده پذیرش مدارک پزشکی و سایر موارد مربوط به بیمه همکاران هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.