تکمیل طرح های نیمه تمام، درخواست دانشگاه بوعلی از رئیس جمهور

رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: امیدواریم در سفر رئیس جمهور بودجه برای تکمیل طرح های نیمه تمام دانشگاه اختصاص یابد.

دکتر حسین رضوان گفت: طرح های ناتمام دانشگاه شامل کتابخانه مرکزی، دانشکده شیمی، آزمایشگاه‌های بیولوژی و سایر طرح ها را در طرح های مربوط به سفر رئیس جمهور به همدان دیده ایم و امیدواریم بودجه کافی در این ارتباط در اختیار دانشگاه قرار گیرد و جزو طرح های سفر قرار گرفته و تکمیل شود.

او درباره خوابگاه ۶۲۰۰ مترمربعی دانشگاه گفت: برای ساخت این خوابگاه ستاد اجرایی فرمان امام قول مساعد داده و در حال پیگیری هستیم و امیدواریم که به زودی این موضوع محقق شود.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا درباره خوابگاه متاهلین نیز گفت: موضوع خوابگاه متاهلین نیز در حال پیگیری است. درصدد هستیم با مجوزی که از هیات امنا می‌گیریم بتوانیم بعضی از خوابگاه‌های دانشگاه را به صورت پروژه‌های تهاتری به انجام برسانیم و خوابگاه‌هایی در داخل دانشگاه بسازیم که بخشی از آن خوابگاه متاهلین خواهد بود.

رضوان گفت: البته صحبت‌هایی هم کردیم تا بتوانیم از بعضی از خیرین کمک بگیریم یا حداقل با ظرفیتی که در بودجه ۱۴۰۱ وجود دارد این موضوع را پیش ببریم.

او در پاسخ به این سوال که قرار بود مرکز شتابدهی تا اوایل خردادماه تکمیل شود، آیا انجام شد؟ گفت: ساختمان مرکز شتاب دهی تقریبا تکمیل شده و جزء پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد البته با هماهنگی انجام شده با بنیاد برکت در حال تجهیز این مرکز هستیم.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا درباره سرانجام استادیوم علمی نیز اظهار کرد: متاسفانه پروژه استادیوم علمی در ابتدای دولت قبل از دستور کار خارج شد و با وجود پیگیری‌های انجام شده توسط دانشگاه بوعلی در آن زمان، این موضوع محقق نشد و هم اکنون این پروژه در دستور کار نیست و جزء پروژه‌های مصوب دانشگاه قرار ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.